1 اسفند 1394
شماره خبر: 158986

90 درصد بودجه عمرانی منطقه 6 کرج محقق شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 90 درصد بودجه عمرانی منطقه 6 کرج محقق شد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از تحقق 90 درصدی بودجه عمرانی، بهره برداری و اتمام ساختمان جدید حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی در این منطقه خبر داد.
عزیز صدرنژاد ضمن آنکه حضور حداکثری شهروندان در صحنه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر را خواستار شد، افزود: بهره برداری از ساختمان جدید در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی و همچنین استقرار نیروها در این ساختارهای فیزیکی به منظور ارائه خدمات هر چه شایسته تر به شهروندان این منطقه انجام شده است وی در ادامه از کاهش میزان ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح این منطقه از شهرداری خبر داد و اظهار داشت: به موازات نظارتها، سخت گیری ها و اقدامات پیشگیرانه اعضای شورا، شهردار و مدیریت منطقه و همکارانمان در حوزه خدمات شهری و پلیس ساختمان شاهد کاهش روند ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه 6 شهرداری کرج می باشیم. این مسئول ادامه داد: از آنجا که خریداران حرف اول را در تشویق یا بازدارندگی سازندگان به نحوه ساخت بناها می زنند، سازندگان نیز بر لزوم رعایت استانداردهای لازم در امر ساخت و ساز مقید شده اند. صدرنژاد همچنین از اجرای عملیات روکش آسفالت در دو خیابان اصلی در منطقه حصارک کرج خبر داد و افزود: این امر نیز مرهون تلاش همکاران حوزه عمران منطقه است.
کسب مقام اول جذب بودجه عمرانی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه افزود: منطقه 6 شهرداری کرج با انجام ارزیابی های لازم از سوی کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شهری موفق به کسب مقام اول جذب بودجه عمرانی طی هشت ماهه نخست سال جاری شد. وی این دستاورد را مرهون هماهنگی اقدامات صورت گرفته با اهداف و سیاست های مدیریت شهری دانست و عنوان کرد: در سالجاری منطقه 6 موفق به جذب بالاترین میزان جذب بودجه عمرانی در بین مناطق دوازده گانه شهرداری شده است. این مسئول در پایان از تحقق 90 درصدی بودجه این منطقه خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه پروژه هایی که در بودجه سال 94 دیده شد تا 90 درصد محقق شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود