12 اسفند 1394
شماره خبر: 159673

تحویل 200 هکتار زمین به منظور توسعه اراضی حلقه دره

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تحویل 200 هکتار زمین به منظور توسعه اراضی حلقه دره


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تحویل اراضی 200 هکتاری توسعه حلقه دره خبر داد و افزود: این اراضی تا پایان سال جاری به سازمان مدیریت پسماند تحویل داده شود.
مجتبی اسکندری در نشستی که با نمایندگان ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، سازمان همیاری شهرداریها، دبیرخانه کمیسیون مستندسازی ایران و برخی مسئولان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه بر ضرورت تسریع در تحویل اراضی مذکور به سازمان تاکید کرد. این مسئول با اشاره به اینکه روزانه بیش از هزار و 300 تن زباله در استان در مرکز دفن حلقه دره دفن می شود و فضای این محل در حال حاضر به اتمام رسیده است، تصمیم گیری در خصوص واگذاری زمین و توسعه مرکز دفن را مهم ارزیابی کرد. وی با بیان اینکه موضوع واگذاری زمین به سازمان مدیریت پسماند جهت دفن زباله ها به صورت مکرر در جلسات کارگروه مدیریت پسماند استان مطرح شده است، خاطر نشان کرد: مصوبه تحویل این اراضی ابلاغ شده و ضروری است زمین در کمترین زمان ممکن به سازمان واگذار شود.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه لزوم تحویل اراضی 200 هکتاری جهت تحقیقات، بررسی و مطالعات، مباحث فنی و زیست محیطی را یاد آور شد و با توجه به شرایط بحرانی مرکز دفن، سرعت بخشیدن به اقدامات مذکور را از ضروریات دانست. اسکندری همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت و دغدغه مدیریت پسماندها در استان به عهده سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج است و این سازمان مسئولیت سنگینی را در حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی شهر بر عهده دارد، تاکید کرد: سایر ارگانها از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست و .... طبق قانون مدیریت پسماندها مکلف به حمایت و همکاری در این راستا می باشند. شایان ذکر است، در پایان جلسه ارگانهای مذکور حمایت خود را در این خصوص اعلام کردند و مقرر شد این اراضی تا پایان سال تحویل سازمان مدیریت پسماند گردد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود