16 اسفند 1394
شماره خبر: 159866

35 هزار تن آسفالت بر تن معابر منطقه 2 کرج نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 35 هزار تن آسفالت بر تن معابر منطقه 2 کرج نشست


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از اجرای 70 هزار مترمربع عملیات آسفالت و روکش در معابر سطح این منطقه خبر داد و گفت: روند اجرای فعالیت های عمرانی در منطقه با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، تامین رفاه،آسایش و جلب رضایت مندی شهروندان با تکیه بر رعایت شاخصه های زیست محیطی ادامه دارد.
احمد رضا خلوصی عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه ها و وظایف مسئولان مدیریت شهری توجه به مسائل حوزه فنی و عمران و مبحث نگهداشت شهر است که باید از طریق برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای خدمت رسانی مطلوب و جلب رضايت شهروندان اجرایی شود که با همین رویکرد و با بهره گیری از دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان حجم زیادی از پروژه ها و درخواست ها پس از کارشناسی و با مشارکت مردم در معابر منطقه 2 شهرداری کرج اجرا شده است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با بیان این که اتمام پروژه های عمراني با توجه به مديريت هزينه از جمله اولويت هاي این منطقه می باشد اظهار داشت: بر این اساس و با هدف سهولت در بهبود تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی در معابری چون بلوار 12 فروردین، 850 تن آسفالت در مساحتی بالغ بر چهار هزار و 800 مترمربع پخش شد.
خلوصی همچنین از اجرای هفت هزار و 300 مترمربع عملیات روکش آسفالت در بلوار غربی بنفشه خبر داد و گفت: حد فاصل میدان استاندارد تا میدان تاکسیرانی نیز با استفاده 20 هزار تن آسفالت مساحتی بیش از 16 هزار و 640 مترمربع ساماندهی شد. عملیات تراش و روکش میدان تاکسیرانی تا سه راهی حسین آباد در 9 هزار و 400 مترمربع با استفاده از هزار و 200 تن آسفالت، روکش آسفالت بلوار کامیونداران به تناژ سه هزار تن و به مساحت 30 هزار مترمربع و همچنین تراش و روکش آسفالت خیابان کیانپور با پخش 10 هزار تن آسفالت در مساحتی هفت هزار و 700 مترمربعی از دیگر فعالیت های عمرانی منطقه 2 شهرداری کرج در ایام پایانی سال بود که این مسئول به آنها اشاره کرد. خلوصی در پایان بیان کرد: تمامی پرسنل شهرداری منطقه 2 کرج برای سال جدید طرح هایی را در راستای خدمت صادقانه و ماندگار برای خود برنامه ریزی کرده اند که در این زمینه شناسایی کمبودها و کاستی‌ها و تلاش برای رفع نواقص برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهر و شهروندان انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود