15 فروردین 1395
شماره خبر: 160591

900 نیروی فضای سبز كرج روز 13 فروردین به شهروندان خدمات ارائه كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

900 نیروی فضای سبز كرج روز 13 فروردین به شهروندان خدمات ارائه كردند


معاون اداری مالی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از فعالیت 900 نفر از نیروهای حوزه فضای سبز در روز 13 فروردین به منظور ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.
علی ثابتی امروز در 25 امین جلسه کمیته هماهنگی این سازمان که اولین جلسه در سال 95 بود، اظهار داشت: سال گذشته با تمام فراز و نشیب های موجود در حوزه مالی سازمان، در پایان سال حوزه مالی توانست پرداختی های به موقع داشته باشد. وی با تاکید بر لزوم وجود هماهنگی بین واحدهای مختلف سازمان افزود: مسئولان و مدیران سازمان باید با همکاری یکدیگر، اهداف عالیه مجموعه را تحقق بخشند.
این مسئول ضمن تشکر از قائم مقام شهردار و معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در حوزه پرداختی های سازمان پارکها در سال 94 عنوان کرد: با همکاری ویژه مسئولان توانستیم تمامی حقوق و مزایای پرسنل اعم از عیدی، پاداش و ... را در اسفند 94 پرداخت کنیم. ثابتی ادامه داد: طی هماهنگی های به عمل آمده به منظور ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز به خصوص روز 13 فروردین، 900 نفر از نیروهای این سازمان اعم از نگهبان، کارگران فضای سبز، مسئولان و ... مشغول به کار بودند و به ارائه خدمات در پارکها و بوستانها می پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود