پاسخگویی به بیش از 2100 تماس مردمی با سامانه 137 شهرداری در شش ماهه دوم سال 94
سپیدارآنلاین: گروه شهری
در شش ماهه دوم سال 94 شهروندان بیش از 2100 بار با سامانه ارتباط مردمی شهرداری 137 تماس برقرار کردند.
سامانه پاسخگوی شهروندی 137 یکی از ابزارهای قوی در اختیار روابط عمومی جهت اطلاع یابی از اوضاع شهر و پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان می باشد که بر مبنای مشارکت شهروندی پایه گذاری شده است. در شش ماهه دوم سال 94 بیش از 2100 تماس مردمی با این سامانه برقرار شد که تعدادی از تماس ها غیر مرتبط با حوزه کاری مدیریت شهری و تعدادی نیز با توضیحات مربوطه پاسخ داده شد، و در نهایت 500 تماس مردمی مرتبط جهت پیگیری و اقدام به معاونت های مربوطه ارجاع شد.