27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142152

بیش از 33 هزار تماس در سال 93 با سامانه 137 برقرار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 33 هزار تماس در سال 93 با سامانه 137 برقرار شد


مسئول سامانه 137 شهرداری کرج با ارائه گزارش تحلیلی عملکرد این سامانه در سال 93، مجموع تماس های ثبتی در طول یک سال را 33 هزار و 943 مورد عنوان کرد که بیش از 61 درصد از کل تماس ها را شامل می شد.
حسین امام جمعه این مطلب را عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 20 هزار مورد از این تماس ها با حوزه خدمات شهری در ارتباط بوده است. وی از دیگر موضوعات مربوط به تماس های مردمی را فضای سبز و عمران بیان کرد و افزود: بخش هایی از تماس های شهروندی نیز به دیگر سازمان های شهرداری کرج اختصاص داشت. بر این اساس تعداد 3438 تماس به فضای سبز و 7401 تماس به موضوع عمران مربوط می شد. به گفته امام جمعه، درصد تسریع در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندی در قالب نموداری تهیه شده است که طبق آن مناطق 1، 7 و 11 شهرداری کرج بهترین رتبه پاسخگویی به مشکلات طرح شده توسط شهروندان را کسب کرده اند. این مسئول به تشریح جزییات تماس های مرتبط با خدمات شهری نیز پرداخت و یادآور شد: از میان تماس های گرفته شده با موضوع خدمات شهری، بیش از 10 هزار تماس در خصوص امور شهر بوده است و نزدیک به 10 هزار تماس به واحد کنترل و نظارت از زیرمجموعه های معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اختصاص داشت. وی گفت: در این خصوص معاونت های خدمات شهری مناطق 12، 9 و 4 حائز رتبه بهترین پاسخگویی به تماس های مردمی شده اند. امام جمعه، مناطق 12، 3 و 4 را نیز حائز برترین عملکرد در واحدهای کنترل و نظارت شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: میانگین عملکرد مناطق در این بخش برابر با 70.59 درصد بوده است. به گفته این مسئول، عملکرد حوزه فضای سبز نیز در این بررسی ها مورد تحلیل قرار گرفته است که بر اساس آن از 3438 تماس برقرار شده در این خصوص، مناطق 3، 12 و 7 بهترین پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه فضای سبز را داشته اند. مسئول سامانه 137 شهرداری کرج تاکید کرد: مناطق برتر در حوزه عمرانی نیز به ترتیب 1، 9 و 11 بوده اند. همچنین 2275 تماس به حوزه پسماند، 468 مورد به حوزه حمل و نقل و ترافیک، 48 تماس به موضوع زیباسازی، 14 تماس به موضوعات مرتبط با سازمان آرامستان ها و 17 مورد تماس مشترکان به سازمان های میادین و اتوبوسرانی اختصاص داشته است. وی تصریح کرد: معاونت های خدمات شهری بهترین عملکرد را در حوزه های مختلف کاری از جمله فضای سبز، عمران، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و سازمان ها ارائه داده است. به گفته امام جمعه، مناطق و سازمان های ضعیف نیز بر اساس این نمودار تعیین و به مدیران ارشد شهرداری کرج معرفی شده اند تا عملکرد این بخش ها توسط مسئولان رصد شده و علل ضعف مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود