29 فروردین 1395
شماره خبر: 161329

تمرکز مدیریت شهری بر روی محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تمرکز مدیریت شهری بر روی محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است


سخنگوی شورای شهر در بازدید از منطقه 12 شهرداری کرج گفت: مهم ترین برنامه ای که در سال جاری اجرایی می شود، محرومیت زدایی ازمناطق محروم است که بودجه های عمرانی نیز بر این اساس مدون شده است.
قاسمپور در حاشیه بازدید از منطقه 12 شهرداری کرج ضمن اشاره به گله مندی شورا از وضعیت سیما منظر شهری کرج گفت: زمانی شهر کرج به باغشهر معروف بود اما اکنون تبدیل به شهر بیلبورد ها و تابلو ها شده است. وی با بیان اینکه مدیریت شهری طرح های زیادی را برای ارتقای سیما و منظر شهری در دست اقدام دارد، افزود: طرح پیاده راه سازی و ساماندهی در محور شهید بهشتی، طرح پیاده راه سازی محور آزادی رجایی شهر، طرح تهیه سند جامع سیما منظر شهری، طرح تهیه سند منظر شهری و ساماندهی ورودی های اتوبان تهران – قزوین، طراحی شهری میدان جمهوری، طرح انسجام بخشی به کالبد و بافت محله های قدیمی شهر کرج از طرح های در دست اقدام است. این عضو شورای شهر اظهار داشت: از دیگر اقدامات مدیریت شهری در زمینه زیبا سازی شهر، نقاشی دیواره ها، نورپردازی شهر، ارتقاء مبلمان شهری، زیبا سازی پل ها و تقاطعات،نصب تابلوهای دفاتر مراجع تقلید، تبلیغات محیطی و برگزاری نمایشگاه ها است. وی، با اشاره به اینکه 30 درصد از تابلو ها و بیلبورد های شهر در اختیار مدیریت شهری و بقیه متعلق به مراکز دیگر است، گفت: مدیریت شهری در صدد است تا در سال 95 به ساماندهی تابلو ها و بیلبورد های شهر با توافق مالکان آنها بپردازد تا توازنی در این مورد در شهر ایجاد شود.
قاسمپور افزود: اکنون 80 درصد تابلو های شهر برای تبلیغات تجاری استفاده می شود در حالیکه قصد داریم علاوه بر تبلیغات تجاری از تبلیغات فرهنگی در حوزه های محیط زیست و ارتقای حقوق شهروندی در جهت اجرای توازن استفاده شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود