1 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161568

موافقت شورای شهر کرج در بهره گیری از تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه های عمرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

موافقت شورای شهر کرج در بهره گیری از تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه های عمرانی


سخنگوی شورای شهر از موافقت شورای شهر با اجرای پروژه ها شهری از محل تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: شهرداری می تواند در راستای سرعت بخشیدن به انجام پروژه های شهری تا سقف دو هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانکی استفاده کند.
غفور قاسمپور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از اقداماتی که شورا و شهرداری کرج در کنار احداث تقاطعات زیر گذر و رو گذر انجام می دهد بحث بازگشایی خیابانهاست که نمونه آن مربوط به خیابان فروردین حصارک است و از زمان شورای سوم این موضوع مصوب گردیده بود که خوشبختانه روز گذشته بازگشایی شد. وی افزود: درصد بالایی از مشکل ترافیک منطقه حصارک با بازگشایی خیابان فروردین و اتصال آن به شهرک گلستان و دسترسی به اتوبان قابل حل خواهد بود. عضو پارلمان شهری عنوان کرد: اولویت ما در سال 95 در رابطه با تملکات خیابان ولیعصر آق تپه واقع در مهرشهر می باشد که با آزاد سازی این خیابان و اجرای تقاطع غیر همسطح و همچنین اتصال آن به منطقه غرب کرج، یک بلوار زیبا و روان از لحاظ ترافیکی را شاهد خواهیم بود. وی افزود: در این رابطه افتتاح بلوار ماهان، بلوار مطهری و بلوار پونه در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد. قاسمپور بیان داشت: آزاد سازی دو ملک واقع در چهار راه کارخانه قند، از دیگر دغدغه های مدیریت شهری در این مرکز مهم و هسته مرکزی شهر بود که به انجام رسید.
عضو شورای اسلامی شهر کرج همچنین از افتتاح پروژه های فردیس از جمله 50 خیابان جدید، 13 ایستگاه آتش نشانی، احداث ساختمان عمران و خدمات شهر و ... به ارزش 530 میلیارد ریال در روز گذشته خبر داد. این مسئول در ادامه بیان کرد: در هفته جاری نشست مشترکی به منظور کمک متقابل به مجموعه اداره کل مالیاتی استان البرز با حضور مدیر کل و همکاران این ارگان تشکیل شد و مقرر گردید با همفکری و کمک به حوزه مدیریت شهری بتوانیم در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که سه درصد سهم شهرداری است، اقدامات موثری انجام دهیم که در نهایت بتوانیم با کمک هم خدمات بهتری به مردم ارائه نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود