8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161934

اقدامات عمرانی حاکی از عملکرد مطلوب مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات عمرانی حاکی از عملکرد مطلوب مدیریت شهری است


رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج در خصوص نحوه عملکرد مدیریت شهری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر گفت: اقدامات عمرانی مدیریت شهری در دوره چهارم شورا چشمگیر بوده و شاهد تحولات عمرانی خوبیدر شهر بوده ایم.
سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: دوره چهارم یکی از پر تلاش ترین دوره شورای شهر بوده است که با تعامل و همکاری مثمرثمر و درک متقابل شورا و شهرداری توانست به موضوعات شهری واقع گرایانه نگاه نماید و به موفقیت های خوبی دست یابد. وی، تحقق اهداف مدیریت شهری را در عزم جهادی شورا و شهرداری دانست و افزود: زمانی می توانیم به موفیت دست یابیم که تعامل و همکاری وجود داشته باشد و خوشبختانه این مهم در دوره چهارم محقق گردیده و شاهد شکوفایی حوزه های شهری بوده ایم که رضایت شهروندان را نیز جلب نموده است.
جسارت در تخصیص خط اعتباری
فیروزگاه معتقد است، جسارت شورا و شهرداری کرج در تخصیص ردیف اعتباری بانک شهر منجر به اجرای پروژه های عمرانی شهر شده و مدیریت شهری را به اهداف خود نزدیک نموده است. این عضو شورا نظارت بر عملکرد شهرداری را در تحقق نیازهای شهروندان را تاکید کرد و افزود: شورای شهر با نظارت های دقیق و پیگیری مستمر مدیریت شهری را در به ثمر رسیدن اهداف عمرانی و خدماتی یاری می رساند. وی با اشاره به پروژه های محقق شده در شهرستان فردیس اظهار داشت: بهره برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز در منطقه 3 ارزشمند بوده است و شکوفایی و تحول را در فردیس شاهد بوده ایم. وی، اجرای اقداماتی که چهره شهر و ساختار عمران و آبادانی شهر را دگرگون کرده و در معرض شکوفایی قرار می دهند را گامی در راستای توسعه شهری دانست و گفت: به طور قطع شورای شهر از اقدامات اینچنینی حمایت خواهد کرد. رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با بیان این که در سال گذشته دستاوردهای عمرانی خوبی را داشته و شاهد سازندگی در شهر بوده ایم یادآور شد: مدیریت شهری در نظر دارد در سال جاری نیز با ادامه روند برنامه ریزی های عمرانی و خدماتی در شهر زمینه را برای بهره برداری از پروژه های چشمگیر در این شهر فراهم کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود