خدمت رسانی به شهروندان اولویت سازمان تاکسیرانی کرج است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
دویست و دوازدهمین جلسه معتدین شهر کرج در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی این کلانشهر با هدف ارزیابی میزان خدمت رسانی به شهروندان برگزار شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در این جلسه که با حضور حجت الله غلامرضایی، ناظر سازمان تاکسیرانی در شورای اسلامی شهر کرج، مشاور شهردار در بخش معتمدین، معاونان و مسئولان سازمان برگزار شد، رفع مشکلات شهروندان را از ضروریات وظایف سازمان تاکسیرانی برشمرد و گفت: تداوم این گونه جلسات افزایش اعتماد مردم به مسئولان و کسب رضایت آنان که مهم ترین دغدغه مدیریت شهری است را به همراه دارد. پرویز اسکندری در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه رفاه شهروندی به گسترش و نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سال گذشته اشاره و بیان کرد: ضمن افزایش تعداد تاکسی ها در سطح شهر، سال گذشته ثبت نام نوسازی ناوگان نیز به تعداد دو هزار تاکسی انجام شد. این مسئول با اشاره به اینکه سال جاری 250 دستگاه به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات تحویل تاکسی ها در حال انجام بوده و در آینده ای نه چندان دور تمام تاکسی ها به صاحبان آنها تحویل داده می شود. وی همچنین به ساماندهی برخی خطوط تاکسی به منظور جلوگیری از ترافیک در محدوده های پر تردد اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر کوتاه ترین خط در کرج ابتدا و انتهای چهارصد دستگاه و بلندترین مسیر جاده کرج به گچسر را پوشش می دهد. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج از احداث کارواش تاکسیرانی، راه اندازی اتوماسیون اداری، هوشمندسازی کارت های تاکسیرانی، الکترونیکی کردن کرایه در خطوط پر تردد و ... به عنوان دیگر اقدامات سازمان در سال گذشته یاد کرد. اسکندری در پایان جلسه به نماینده معتمدین در فردیس که از تردد زیاد تاکسی ها در این محل و ایجاد ترافیک گلایه مند بود، قول مساعد داد تا در اسرع وقت خطوط فردیس ساماندهی شود.