7 اسفند 1390
شماره خبر: 5251

58 درصد به سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج افزوده شد/ ورود 500 تاکسی مازاد بر سهمیه سازمان به چرخه حمل و نقل تاکسیرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

58 درصد به سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج افزوده شد/ ورود 500 تاکسی مازاد بر سهمیه سازمان به چرخه حمل و نقل تاکسیرانی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از افزایش 58 درصدی سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر در سال جاری خبرداد.
کریم افشار در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: این مهم با تلاش و پیگیری های مجدانه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کرج و استاندار البرز محقق شد.
وی با یادآوری ورود 850 دستگاه تاکسی سهمیه توسعه ناوگان کرج در سال 90 به چرخه حمل و نقل درون شهری، عنوان کرد: سهمیه ناوگان تاکسیرانی در سال جاری 58 درصد افزایش یافت که این مهم نقش بسزایی در ساماندهی مبلمان شهری ایفا می کند. افشار با بیان اینکه فعالیت این تعداد تاکسی نقش بسزایی در خدمات رسانی به شهروندان ایفا می کند، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی کرج با هدف افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان اهتمام ویژه ای برای توسعه ناوگان در آینده دارد.
500 دستگاه تاکسی مازاد بر سهمیه سازمانی به چرخه حمل و نقل تاکسیرانی وارد شد
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کرج اظهارداشت: 500 دستگاه تاکسی مازاد بر سهمیه سال جاری سازمان به چرخه حمل و نقل عمومی تاکسیرانی این کلانشهر افزوده شد. افشار بیان کرد: در حال حاضر کلانشهر کرج با هزار و 350 دستگاه تاکسی از سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج در سطح شهر ارائه خدمات می کند. وی با تاکید بر ارتقاء سطح خدمات رسانی از طریق ناوگان عمومی تاکسیرانی، عنوان کرد: اهمیت این مهم با توجه به میزان تقاضای شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی دو چندان می شود. این مسئول اهتمام جدی سازمان برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان را یادآور شد و با مهم ارزیابی کردن سطح خدمات رسانی سازمان تاکسیرانی عنوان کرد: افشار افزایش رضایتمندی مسافران از سازمان تاکسیرانی و خدمات ارائه شده از اهداف مهم سازمان است که موجب پیشرفت امور محوله به سازمان می شود. افشار تاکید کرد:سازمان تاکسیرانی کرج برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت های موجود اعم از طراحی و برنامه ریزی های کاربردی استفاده می کند. وی تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافرین هنگام سفرهای درون شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: از این مهم به شکل جدی از سوی مسئولان این سازمان پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود