19 آذر 1391
شماره خبر: 16255

ضرورت تدوین برنامه های کاربردی با هدف ارتقاء سیما و منظر شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت تدوین برنامه های کاربردی با هدف ارتقاء سیما و منظر شهری

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج عنوان کرد: تدوین برنامه های کاربردی و راهبردی با هدف ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری امری ضروری است.
حسین صدرایی با بیان این مطلب افزود: سازمان زیباسازی شهرداری کرج با توجه به اهمیت اجرای طرح های زیباسازی برنامه هایی در زمینه ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری را در دستور کار و اجرا دارد. وی با تاکید بر حذف آلودگی های بصری در سطح شهر، عنوان کرد: این مهم نیز از دیگر اولویت های سازمان زیباسازی است. این مسئول در تعریفی از زيباسازي، بیان کرد: زیباسازی فرآیند توسعه ویژگی های بصری با هدف حذف آلودگی های سيما و منظر شهري است. صدرایی اظهارداشت: از دیگر اولویت های مهمی که در راس برنامه های سازمان قرار دارد، ارتقا کیفیت سیما و منظر شهر در راستای افزایش سطح روحیه و نشاط و شادابی عموم شهروندان است.
ضرورت ایجاد کارگروه های مشترک تخصصی بین مناطق و سازمان بصورت مستمر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت ایجاد کارگروه های مشترک تخصصی بین مناطق تاکید کرد و افزود: این برنامه به منظور افزایش خروجی های مثبت و کارآمد باید بصورت مستمر انجام شود. صدرایی با اشاره به تدوین نظامنامه زیباسازی عنوان کرد: این نظام نامه در راستای وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری تدوین شده است. وی، ارتقاء سطوح سازمانی مسئولین زیباسازی مناطق را مهم ارزیابی کرد و گفت : سازمان زیباسازی شهرداری بر انجام این مهم تاکید دارد. این مسئول با اشاره به اهمیت ارائه بودجه پیشنهادی مناطق تا پیش از ارسال لایحه بودجه سال آتی، عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در هماهنگی و کشف نیازهای واقعی مناطق ایفا می کند. صدرایی همچنین از آمادگی ارائه برنامه آموزشی به منظور ارتقاء سطح علمی مجموعه خانواده شهرداری در راستای زیباسازی خبرداد و گفت: آموزش از رویکردهای مهم سازمان است. وی ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری با رویکرد حذف آلودگی های بصری را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این خصوص ساماندهی مبلمان شهری به ویژه تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در دستور کار است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود