16 مهر 1391
شماره خبر: 12795

ضرورت حذف آلودگی های بصری چشم انداز مهم کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت حذف آلودگی های بصری چشم انداز مهم کرج

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج عنوان کرد: ضرورت حذف آلودگی های بصری چشم انداز برنامه های مهم کرج است.
حسین صدرایی با بیان این مطلب افزود : از جمله مهمترین انتظارات مردم از مسئولین شهری ایجاد محیطی زیبا، آرام و پاکیزه شهری است. وی ادامه داد: بر این اساس همه بخش ها و سازمان های تحت پوشش شهرداری به منظور تحقق این مهم نسبت به انجام اقداماتی که در حوزه وظایف هریک مشخص شده است، اقدام می کنند. این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از دیدگاه های مهی که شهروندان در خصوص محیط زندگی شهری دارند، فراهم آوردن بسترهای مناسب به لحاظ زیباسازی چهره شهر است.
چهره پردازی زیبا اهم برنامه های سازمان زیباسازی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج عنوان کرد: چهره پردازی شهر از جمله وظایف و رسالت هایی است که انجام آن بر عهده سازمان زیباسازی قرار دارد. صدرایی نقش مبلمان شهری در ارتقاء نما و منظر شهری را یادآور شد و با بیان اینکه، سازمان زیباسازی شهرداری برای ایجاد این مهم برنامه های مهمی را در دستور کار دارد، اظهارداشت: برنامه ریزی های زیباسازی با محوریت فراهم آوردن تحولات ساختارسازی و زیباسازی طراحی و تدوین می شود. وی با اشاره به برخی برنامه های سازمان زیباسازی از جمله نقاشی های دیواری، نورپردازی های مناسب و... بیان کرد: فراهم آوردن گزینه های عنوان شده نقش بسزایی در ایجاد آرامش خاطر ذهن شهروندان ایفا می کند. این مسئول در ادامه با بیان اینکه، اعمال سليقه هاي شخصي موجب آشفتگي سيماي بصري شهر می شود، گفت: برای رفع این مهم نیاز است نماي هر ساختمان با نماهاي مجاور و موقعيت اقليمي هماهنگ باشد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود