23 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162879

احیای آبنمای تالار شهیدان نژاد فلاح به اتمام رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احیای آبنمای تالار شهیدان نژاد فلاح به اتمام رسید


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اتمام پروژه احیای آبنمای تالار شهیدان نژاد فلاح و رونمایی از آن همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز خبر داد.
الهام باقری این خبر را اعلام کرد و گفت: و گفت: این اقدام با حضور مدیر و پرسنل منطقه 9 مصطفی سعیدی سیرایی، عضو شورای اسلامی شهر کرج و شهروندان مراسم رونمایی از این آبنما با نور افشانی در محل اجرا شد. وی افزود: عملیات احیای آبنمای تالار شهیدان نژاد فلاح در قالب بخش های مختلفی از جمله نورپردازی ویژه آبنما، مرمت ساختمان موتورخانه و نصب نازلها و الحاقات لازم انجام شده است.
این مسئول با تاکید بر اهمیت اجرای طرح های زیباسازی در سطوح مختلف شهر و با اشاره به اینکه این طرح ها ضمن زیبا کردن نما و منظر شهری موجب آرامش بصری شهروندان می شوند، اظهار داشت: احیا و مرمت و ساخت آبنماها به عنوان بخشی از طرح های زیباسازی با ایجاد چشم اندازی زیبا در شب باعث جلب توجه رهگذران نیز می شوند. وی با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت بصری محیط همچنین زیبایی و تلطیف فضا از دیگر مزایای احداث و یا احیا آبنما ها است، عنوان کرد: توجه به استانداردها در اجرای طرح های زیباسازی در افزایش نشاط عمومی نقش موثری دارد که تحقق این مهم از اولویت های سازمان زیباسازی به شمار می رود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود