25 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162907

تاکید مدیریت شهری کرج؛ اجرای بزرگراه شمالی ظرف 30 ماه است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاکید مدیریت شهری کرج؛ اجرای بزرگراه شمالی ظرف 30 ماه است


معاون فنی و عمرانی شهردار کرج عنوان کرد: طبق دستور شهردار عملیات اجرایی بزرگراه شمالی شهر باید ظرف مدت 30 ماه به اتمام برسد؛ بنابراین اجرای همه مسیر بدون در نظر گرفتن اولویت یا فازبندی عملیاتی، باید در دستور کار قرار گیرد.
علی اصغر کمالیزاده با بیان اینکه زمان در نظر گرفته شده برای بهره برداری از این طرح پنج سال در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با این همه تاکید شهردار و مسئولان اجرای هر چه سریعتر و کیفی تر طرح با توجه به اهمیت و حساسیت آن از حیث ترافیکی برای شهر است که بر این اساس کوشیده خواهد شد، طرح در ظرف زمانی 30 ماهه به اجرا برسد. وی، در عین حال از معاونت شهرسازی و معماری و نیز اداره املاک این دستگاه خواست با عزم راسخ و پیگیری جدی، املاک واقع در طرح را با سرعت بیشتری شناسایی، تملک و آزادسازی کنند تا امکان اجرای طرح در همه بخش ها و نقاط آن برای پیمانکار فراهم باشد.
کمالیزاده، در بخش دیگری از گفته های خود، یکی از آسیب های در حال حاضر شهرداری کرج برای احداث طرح را اشغال اراضی توسط سودجویانی ارزیابی کرد که به هر طریق برای این منظور تلاش کرده و با ایجاد سد و ادعای مالکیت در نقاط مختلف، مانع از آماده سازی اراضی طرح شده یا می شوند. این مسئول اذعان داشت: در این خصوص ضروری است معاونین خدمات شهری در مناطق با جدیت و نظارت بیشتری در نقاط اجرایی طرح که در محدوده تحت پوشش آنان قرار دارد، حاضر شده و با صیانت از حیطه مورد نظر مانع هر گونه حرکت مشکوک یا ایجاد مالکیت جدید در مسیر پروژه شوند. معاون فنی عمرانی شهردار کرج با بیان اینکه زمین های مورد نیاز برای احداث کارگاه هم اکنون در اختیار پیمانکار گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: عملیات تجهیز کارگاه ها و استقرار خودروها و ماشین آلات مورد نیاز در محل های پیش بینی شده از سوی پیمانکار در حال انجام است. وی ابراز امیدواری کرد: ظرف دو هفته آینده پیمانکار با تجهیزات و امکانات در محل کارگاه ها حضور خواهد یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود