2 دی 1394
شماره خبر: 155118

پروژه ادامه بزرگراه همت چهار سال آینده به اتمام می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پروژه ادامه بزرگراه همت چهار سال آینده به اتمام می رسد


شهردار کرج با اشاره به آغاز عملیات عمرانی در بزرگراه شمالی همت در کرج طی آینده ای نزدیک، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های انجام شده این بزرگراه ظرف چهار سال آینده به اتمام می رسد.
علی ترکاشونددر توضیح اجرای عملیات ساخت ادامه بزرگراه همت در کرج، گفت: طی برگزاری جلساتی با معاون وزیر کشور، مقرر شد، ادامه این بزرگراه از بخش شمالی شهر کرج آغاز شود. این مسئول با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای به ثمر نشستن این پروژه پیش بینی شده است، عنوان کرد: تا ماه آینده پیمانکار اجرای عملیات ادامه بزرگراه شمالی همت مشخص شده و کار اجرایی آن آغاز می شود. وی مدت زمان پیش بینی شده برای اتمام پروژه مذکور را چهار سال پیش بینی و اعلام کرد: این پروژه از اول رودخانه کرج آغاز می شود و پس از طی تقاطع طالقانی، اراضی حسن آباد، محمود آباد، باغستان و گلدشت به اتوبان متصل می شود. شهردار کرج با بیان اینکه عملکرد مطلوب عمرانی موجب کاهش ترافیک شهری می شود، نقش این بزرگراه در باز کردن گره های ترافیکی در مرکز شهر را بی بدیل دانست و با یادآوی اجرای دیگر پروژه های عمرانی در این زمینه افزود: احداث پل شهدای حصارک، پل شهدای پلیس، مکمل پل شهید سلطانی و ... از جمله این عملکرد است. این مسئول با تاکید بر اینکه احداث پل ها باید با برنامه ریزی های کارشناسی صورت گیرد، اظهار داشت: زیرساخت های عمرانی در کرج طبق استانداردهای معین بنا می شود، به گونه ای که پس از احداث تقاطعات و پل ها، شاهد کاهش ترافیک در محل احداث آنها هستیم. ترکاشوند، همچنین به احداث مترو به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی در استان البرز اشاره و بیان کرد: علت تاخیر در اجرای این پروژه اختلافاتی بود که با شرکت سایبر داشتیم و خوشبختانه با خاتمه همکاری با این شرکت موافقت شد و هم اکنون این عملیات اجرایی مترو در دست اقدام است. وی با بیان اینکه احداث مترو نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهری دارد، یک طرفه کردن خیابان ها را پیشنهادی موثر در ارائه راهکارهای کاهش ترافیک برشمرد و گفت: برنامه ریزی های کاربردی لازمه پیشبرد اهداف کلان است و این مهم باید در راس عملکرد مدیریت شهری قرار گیرد.
شهردار کرج ساخت پارکینگ های مکانیزه را از دیگر اقداماتی که در دست اقدام است معرفی کرد و افزود: ساخت شهری هوشمند در نظم پذیری و رفاه شهروندان نقش بسزایی دارد و شهرداری کرج در تلاش است تا امکانات تحقق این مهم را فراهم کرده و مطلوب ترین خدمات را در رفاه شهروندان ارائه کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود