25 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162919

سازمان زیباسازی شهرداری کرج در اعیاد شعبانیه عملکرد قابل قبولی داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان زیباسازی شهرداری کرج در اعیاد شعبانیه عملکرد قابل قبولی داشت


خزانه دار و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با اعلام رضایت از عملکرد سازمان زیباسازی این کلانشهر در اعیاد شعبانیه اظهار داشت: چهره شهر در این ماه پربرکت رنگ و عطر دیگری به خود گرفته و این مهم موجبات تقویت نشاط اجتماعی شهروندان را فراهم آورده است.
علی حاج کاظم ادامه داد: همه ساله و با فرا رسیدن ماه شعبان المعظم که مقارن با میلاد با سعادت تعدادی از ائمه اطهار علیهم السلام است، سازمان های متولی نسبت به تزئین چهره شهر اقدام می کنند که این موضوع در سال جاری توسط سازمان زیباسازی با جدیت تمام دنبال شده و حال و هوای دیگری به کرج بخشیده بود. این مسئول ارشد شهری از ساخت و نصب نخستین کریدور شهری در بلوار ماهان طی ماه جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ارتقاء سیما و منظر شهری و تثبیت هویت شهری تعریف و اجرا شد که رضایت خاطر شهروندان را به همراه داشت و نمای خاصی نیز به بلوار ماهان بخشید و امید می رود که شاهد اجرای آن در دیگر معابر و گذرگاه های اصلی شهر باشیم. این نماینده مردم کرج در پارلمان شهری بیان داشت: همچنین در اعیاد ماه پر فضیلت شعبان تعدادی پروژه های آذین بندی، نور پردازی و رنگ آمیزی در میادین، معابر و گذرگاه های اصلی شهر اجرا شد که از آن جمله آن می توان به نورپردازی زیرگذرگاه های شوا و شهدای غواص اشاره کرد. این طرح ها ضمن بهبود دید در شب، بر جذابیت فضاهای شهری افزود و موجبات نشاط شهروندان را فراهم آورد. حاج کاظم در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بهسازی و راه اندازی آبنمای نژاد فلاح که مدت زیادی کارکرد شهری خود را از دست داده بود، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت عباس (ع) و در قالب یک پروژه بهسازی تعمیر و راه اندازی شد که اقدامی منطبق بر «اقتصاد مقاومتی» و افزایش بهره وری از منابع مالی و تجهیزات موجود می باشد.
عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج بر عملکرد سازمان زیباسازی عنوان کرد: هرگونه هزینه کرد در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری و بهسازی فضاهای شهری نوعی سرمایه گذاری با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی و مقابله با زوائد و اغتشاشات بصری است و به حمد الهی، سازمان زیباسازی اکنون روی مدار فعالیت های علمی و کارشناسی قرار گرفته است. وی در پایان اذعان داشت: امید است در سال اقتصاد مقاومتی و با روحیه همدلی و همزبانی بتوانیم خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف را در ورطه اقدام و عمل به ثمر بنشانیم که بی شک فعالیت های جهادی سازمان زیباسازی شهرداری کرج نقش بسزایی در تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری ایفا می نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود