27 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163083

روابط عمومی مقدمه کتاب عملکردهای خدماتی در مجموعه مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روابط عمومی مقدمه کتاب عملکردهای خدماتی در مجموعه مدیریت شهری است


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اهمیت ارتباطات و انعکاس خدمات انجام شده به شهروندان، روابط عمومی را مقدمه کتاب عملکرد های خدماتی در مجموعه مدیریت شهری دانست.
مجتبی اسکندری ضمن تبریک روز روابط عمومی، نقش روابط عمومی در یک مجموعه را به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم مهم ارزیابی و بیان کرد: با توجه به این مهم، ضرورت استفاده از ظرفیت افراد حرفه ای و توانمند در ساختار روابط عمومی از جمله نکات مهم به شمار می رود. این مسئول با تاکید بر ارتقاء ساختار روابط عمومی ها و توجه به نقش آنها در جامعه، گفت: قانونمند کردن مسئولیتها و حرکت به سمت حرفه ای بودن در حوزه روابط عمومی تحقق این مهم را ممکن می کند. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در تشریح نقش روابط عمومی ها در ساختار اداری گفت: این واحد در ساختار اداری یکی از مهم ترین و حساس ترین واحدهایی است که در برقراری ارتباط و مدیریت آن در ساختار سازمانی نقش مهمی ایفا می کند. اسکندری فعالیت در روابط عمومی را نوعی کار گروهی برای رسیدن به اهداف واحد یک نهاد دانست و افزود: مهم ترین رسالت روابط عمومی ها، انتشار فعالیت ها و عملکردهای واقعی دستگاه ذیربط به افرادی است که به نحوی با آنها در ارتباط هستند. این مسئول در پایان سخنان خود کار روابط عمومی را خدمت دو سویه به مدیریت و شهروندان ذکر و عنوان کرد: جایگاه این نهاد با توجه به عملکردش جایگاهی ویژه است که دقت در کیفیت کار برای روابط عمومی ها از وظایف اصلی آنها به شمار می رود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود