27 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163146

اتاق شیشه ای مدیران؛ نیازمند وجود روابط عمومی پویا

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتاق شیشه ای مدیران؛ نیازمند وجود روابط عمومی پویا


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه مدیران برای داشتن اتاق شیشه ای و تکریم ارباب رجوع نیازمند روابط عمومی پویا و به روزی هستند، گفت: این مهم هم اکنون با ایجاد ارتباط مطلوب با شهروندان و رسیدگی به درخواستهای آنها در سازمان پارکها محقق شده است.
محمدرضا زین العابدینی با تبریک فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: با توجه به اینکه ماهیت اصلی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج مستقیما در ارتباط با مردم و تمامی امور برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، نقش واحد روابط عمومی در اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط با شهروندان، پیگیری نیازها و خواسته ها و مشکلات آنها، انتقال خواسته های شهروندان به مدیریت سازمان و .... بی بدیل و غیرقابل انکار است. وی افزود: روابط عمومی پویا باید با مدیریتی هوشمند تعاملات و ارتباطات خود را رصد کرده و بهترین ها را از دل تجربیات خود استخراج کند. این مسئول ضمن تخصصی برشمردن فعالیتهای روابط عمومی یادآور شد: اطلاعات بخش جدایی ناپذیر از حیات بشر است، هر روز اطلاعات ما نسبت به روز بعدی کهنه تر می شود و باید برای ماندگاری در عصر ارتباطات هر لحظه اطلاعات خود را بروز رسانی کنیم. زین العابدینی ادامه داد: 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات نام گرفته که بیانگر ارزش، اعتبار و جایگاه برجسته روابط عمومی ها در فعالیتهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سازمانی است، در واقع روابط عمومی ها در کنار اصحاب مطبوعات و رسانه های گروهی دو بال اطلاع رسانی هستند که در تنویر افکار عمومی، آگاهی رسانی و انعکاس فعالیت ها و خدمات دولت به اقشار مختلف مردم نقش مهمی دارند، بی تردید دست اندرکاران روابط عمومی با اطلاع رسانی، اطلاع یابی، انعکاس به موقع و سریع مسائل، مشکلات و معضلات جامعه، مدیران و مسئولان را در فرآیند مهم پیگیری، تصمیم گیری و حل مسائل کمک رسان و همراه هستند. وی گفت: روابط عمومی، قلب تپنده یک دستگاه است و با تپش این واحد است که علائم حیاتی در دستگاه مرتبط بروز پیدا می‌کند. این مسئول اضافه کرد: نامگذاری و تعیین روز روابط عمومی نشانه درک عمیق از اهمیت این حرفه در کشور است و یقین دارم تعالی روابط عمومی می تواند بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و سازمانی تاثیر بگذارد و آسایش و رفاه اجتماعی را ارتقاء دهد. زین العابدینی خاطرنشان کرد: امروزه ضرورت توجه به نقش و رضایت مردم به عنوان عظیم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و روابط‌عمومی در توسعه نظام ارتباطی جامعه، روشنگری افکار عمومی، جلب رضایت، ایجاد تفاهم و همدلی ملی، ‌نقشی راهبردی و اساسی دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود