1 خرداد 1395
شماره خبر: 163442

روش های بهبود عملکردی سامانه 137 بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روش های بهبود عملکردی سامانه 137 بررسی شد


قائم مقام معاون خدمات شهری شهردار کرج از برگزاری جلسه تصمیم سازی و بهبود روش های عملکردی در سامانه 137 این دستگاه با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خبر داد.
اصغر نصیری، این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: این جلسه با توجه به اهمیت این سامانه در افزایش ارتباطات مردمی با دستگاه خدمات رسان شهرداری و تاکید شخص شهردار برای ارتقای جایگاه آن، برگزار شد و ضمن آن تصمیماتی به منظور دستیابی به اهداف فوق، اتخاذ شد. وی، اذعان داشت: پیگیری معرفی مسئولان پیگیری و پاسخگویی به سامانه 137 از مدیران مناطق و سازمان های تابعه به قید فوریت از تصمیمات این جلسه بود که مقرر شد اقدامات مورد نیاز برای این امر توسط اداره کل سرمایه انسانی انجام گیرد. نصیری گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج موظف شد با ایجاد بسترها و تامین زیرساخت های CRM شهرداری کرج، مقدمات ارائه خدمات بیش از پیش از طریق سامانه 137 را فراهم کند. جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج، اختصاص ردیف بودجه و بخشی از نیاز مالی و تامین ادوات و موارد مورد نیاز این سامانه را در مسئولیت واحدهای اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام با هماهنگی معاونت خدمات شهری از ردیف امانی و مستحدثات انجام خواهد گرفت. این مسئول خاطرنشان کرد: طی این نشست مقرر شد معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی نسبت به تهیه و تنظیم شرح وظایف بر اساس فرآیند و چارت سازمانی و ابلاغ دستورالعمل ها اقدام نماید. به گفته وی، ایجاد هماهنگی لازم با معاونت برنامه ریزی و واحد آموزش برای برگزاری هر چه سریعتر کلاس های آموزشی کارکنان و رابطان سامانه از آخرین تصمیماتی بود که در این نشست اتخاذ شد و مورد تایید مسئولان قرار گرفت. مدیر کل برنامه ریزی و بودجه، سرپرست اداره کل سرمایه انسانی، سرپرست سامانه 137، مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری، معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر مسئولان و مهمانان حاضر در این جلسه بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود