3 خرداد 1395
شماره خبر: 163525

توسعه همه جانبه از مسیر همکاری با اصحاب رسانه عبور می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توسعه همه جانبه از مسیر همکاری با اصحاب رسانه عبور می کند


سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج بیان داشت: مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه از مسیر همکاری با مطبوعات و اصحاب رسانه و خبر عبور می کند.
غفور قاسمپور ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: همکاری مضاعف با رسانه های جمعی و گروهی مسیر پیشرفت و تعالی را کوتاه و هموار می کند و باور دارم که باید پذیرای نقد سازنده بود و همچنین در برخورد با رسانه های منتقد نیز سعه صدر به خرج داد و شتابزده و یکجانبه عمل نکرد. غفور قاسم پور ادامه داد: مطبوعات به عنوان چشم و گوش جامعه و در جایگاه رکن چهارم مردم سالاری دینی عملکرد مسئولان در بخش های مختلف را مورد نظارت قرار داده و ضمن پایش آنها، نسبت به تذکر کمکاری ها و کاستی های موجود اقدام می نمایند که ما مسئولان نیز باید در قبال نقدهای ارائه شده پاسخگو باشیم.
وی با بیان اینکه حاشیه ها و اختلافات بیهوده جایی در شورای چهارم کرج ندارد، گفت: برغم آنکه تعداد اعضای شورا از 9 نفر در دوره سوم به 21 نفر در دوره چهارم افزایش یافت و این مهم تجربه ای متفاوت به شمار می رفت؛ برخی پیش بینی کرده بودند که فضای صحن علنی به محل اختلاف نظرها تبدیل شود اما این اتفاق نیفتد و نمایندگان مردم با روح همدلی و همزبانی موفق به کنار گذاشتن اختلافات شدند و فصل جدیدی از کار تیمی و گروهی را رقم زدند. این مسئول در ادامه بیان داشت: بنده به عملکرد دوره چهارم شورای شهر کرج از 20، نمره 17 می دهم و باور دارم که با در نظر گرفتن تعداد اعضاء، این نمره قابل قبولی است و باید قدردان فضای همدلی و همزبانی موجود باشیم و بدانیم که بدون وجود تعامل و همفکری، کارها پیش نمی رود و افراد با زبان کینه و کدورت با یکدیگر سخن می گفتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود