3 خرداد 1395
شماره خبر: 163538

معابر شهری منطقه 9کرج مرمت و بهسازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معابر شهری منطقه 9کرج مرمت و بهسازی می شود


عملیات مرمت و بهسازی در منطقه 9 شهرداری کرج شامل جدولگذاری، پیاده روسازی و آسفالت معابر به زودی از سوی مدیریت منطقه 9 شهرداری کرج اجرایی می شود.
حسین عطایی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این عملیات از محل اعتبارات عمرانی منطقه صرف خواهد شد. به گفته این مسئول، مرمت و بهسازی یکی از بخش های عملکردی حوزه عمران است که تاثیر مطلوبی بر بهبود محیط شهر و امکانات و تجهیزات منطقه می گذارد و شامل فعالیت های متنوعی از جمله جدولگذاری، پیاده روسازی، آسفالت معابر و دیگر جزییات عمرانی می شود.
عطایی؛ مرمت و بهسازی معابر، زیر سازی، خرید و پخش و لکه گیری آسفالت، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و اصلاح هندسی معابر را از دیگر اقدامات در دستور کار منطقه نام برد. وی، ایمن سازی پل های روی جوی های محله دولت آباد و کوی ولیعصر(عج) همچنین احداث پل های عابر پیاده در بلوار علامه جعفری، نبوت و نقاط حادثه خیز را از اقداماتی معرفی کرد که در قالب انجام این عملیات اجرایی خواهد شد. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج همچنین خاطرنشان کرد: اجرای دور برگردان مطابق دستورالعمل ترافیکی و عملیات اصلاح هندسی اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود