4 خرداد 1395
شماره خبر: 163565

خانواده نخستین موذن بعد از فتح خرمشهر تجلیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خانواده نخستین موذن بعد از فتح خرمشهر تجلیل شد


شهید علی گروسی، نخستین موذنی که بعد از فتح خرمشهر در مسجد جامع این شهر به قرائت اذان پرداخت، در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور مدیران و مسئولان ارشد مدیریت شهری کرج و بسیجیان این دستگاه مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر و هدیه این شهید دفاع مقدس به خانواده وی اعطا شد.
این مراسم از سوی بسیج حوزه 8 شهرداری ایران کوچک و با همکاری پایگاه بسیج سازمان آرامستان ها در سالن همایش های این سازمان با سخنرانی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج، نخستین سخنرانی بود که در این آیین روی صحنه مراسم حاضر شد و به بیان بخشی از خاطرات خود در خصوص دفاع مقدس و مقایسه رخدادهای آن با حوادث کربلا و ایثارگری های رزمندگان نسبت به یکدیگر پرداخت. غلامرضا رضوانی در ادامه سخنان خود از اعلام خبر تهیه مقدمات برگزاری نخستین کنگره سرداران استان توسط سپاه استان ابراز رضایت کرد و این اقدام را مایه سربلندی ساکنان استان دانست. وی با تجلیل از شورای اسلامی شهرهای کرج و کمالشهر برای همکاری همه جانبه در امور مرتبط با بهشت سکینه، از شهرداری های این دو شهر و امام جمعه کمالشهر نیز برای حمایت و همکاری با سازمان تقدیر کرد. پخش کلیپی از واقعیت های دفاع مقدس و آغاز عملیات الی بیت المقدس به فرماندهی سردار علی صیاد شیرازی و مقاومت مردم این خاک مقابل دشمن، دومین بخش مراسم بود که در پی آن فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز روی سن آمد. سردار علی استادحسینی یکی از مهمترین اصول انتظار و رمزهای پیروزی را ولایت پذیری عنوان کرد و از گروهی که در آن سازش و توافق را محور افکار و اقدامات خود قرار داده اند، به شدت انتقاد کرد. در پایان مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، سرهنگ غلام قربانی احکام تعدادی از اعضاء بسیج را صادر و اعلام کرد. وی، حسین عربیان را به جای سهراب شهبانی به عنوان فرمانده گردان بسیج شهرداری کرج منصوب کرد. همچنین طیبه حقیقت جو به جای خانم وجیهه به عنوان مسئول و رابط بسیج خواهران این حوزه انتخاب شد و حکم خود را از دست مسئولان حاضر در مراسم دریافت کرد. در پایان این مراسم، حاضران با حضور در مزار شهدای گمنام و تقدیم شاخه گل به خاک آنان، نام و یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود