5 خرداد 1395
شماره خبر: 163688

6 هزار مترمربع عملیات لوله گذاری به منظور آبیاری فضای سبز انجام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

6 هزار مترمربع عملیات لوله گذاری به منظور آبیاری فضای سبز انجام شد


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از اجرای شش هزار مترمربع عملیات لوله گذاری در راستای آبیاری عرصه های فضای سبز محدوده فاز 4 مهرشهر خبر داد.
سید رضا فیض به اقدامات حوزه فضای سبز منطقه 4 شهرداری کرج طی هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به روند بحران آب شرب و لزوم صرفه جویی در آن، این حوزه عملیات حفاری و لوله گذاری را با هدف تغییر سیستم آبیاری عرصه های فضای سبز از شرب به خام در فاز 4 مهرشهر به انجام رسانده است. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج بیان کرد: در این راستا عملیات لوله گذاری لوله های نمره 110 به طول دو هزار متر مربع و لوله نمره 16 به طول چهار هزار متر مربع در حد فاصل پل سردخانه تا آتش نشانی صورت گرفت و طی آن مساحتی به متراژشش هزار متر مربع از عرصه فضای سبز از آب خام بهره مند شدند.
فیض بیان کرد: فضاهای سبز، بخشی از منظر شهری می باشند که علاوه بر تامین بهداشت محیط شهری نقش بسیار مهمی در ایجاد سلامت روحی و جسمانی شهروندان دارد. وی اضافه کرد: کارکرد تفریحی، تعدیل آلودگی هوا و زیباسازی محیط شهری از دیگر کارکردهای مربوط به فضای سبز شهری می باشد که حوزه فضای سبز منطقه 4 شهرداری کرج نیز اجرای طرح های مرتبط با ان مهم را در دستور کار سالیانه خود قرار داده و اقدامات مطلوبی را به اجرا در می آورد. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در پایان افزود: برنامه‌ریزی به منظور توسعه فضاهای سبز شهری، نیازمند رعایت معیارها و استانداردهای توسعه این عرصه‌های سبز می باشد و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضاهای سبز وسیع از نیازهای ضروری سطوح مختلف شهری به حساب می آید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود