8 خرداد 1395
شماره خبر: 163827

پل مکمل شهید کیانپور در هفته جاری بهره برداری خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پل مکمل شهید کیانپور در هفته جاری بهره برداری خواهد شد


سخنگوی شورای شهر اظهار داشت: در راستای تداوم عملیات های عمرانی کرج، فاز اول تقاطع غیر همسطح شهید کیانپور در اواخر هفته آینده بهره برداری خواهد شد.
غفور قاسمپور ضمن بیان این مطلب افزود: علاوه بر افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید کیانپور، در این روز شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بزرگراه شمالی به دست یکی از مسئولین ارشد کشوری خواهیم بود که یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری در جهت روانسازی ترافیک است. این مسئول ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان کرج در راستای مشکلات بوجود آمده طی اجرای عملیات های عمرانی، از افتتاح پل حامی در هفته ی پایانی خرداد ماه خبر داد. سخنگوی شورای شهر در ادامه صحبت هایش به وقایع مهم هفته ی گذشته اشاره کرد و گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی، نحوه هزینه کرد بودجه ی فرهنگی در دستور کار قرار گرفت که پس از مذاکرات مفصل، مقرر شد کمیته ای با ترکیب چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی و معاونت فرهنگی شهرداری، روز شنبه ی آینده جلسه ی ویژه ای در خصوص بررسی اولویتهای حوزه ی فرهنگی شهر کرج ضمن توجه به اطلس فرهنگی تشکیل و نظر نهایی اعضا نیز پس از بررسی در کمیسیون و سپس صحن علنی شورای شهر، جهت اجرا به شهرداری کرج ابلاغ شود.
عضو شورای شهر کرج افزود: انتخاب ناظران مناطق و سازمانهای شهرداری و نیز انتخاب اعضای ناظر بر کمیسیون عالی معاملات که یکی از کمیسیون های مهم شهرداری می باشد، همچنین انتخاب رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر، از دستور جلسات مهم صحن علنی شورای شهر کرج در هفته ی گذشته بود که در بحث ناظران مناطق و سازمانها با پیشنهاد تعدادی از اعضا و موافقت اکثریت، با رویکرد آشنایی اعضا و افزایش دقت نظر و بهره بری، تغییری حاصل نشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود