24 خرداد 1395
شماره خبر: 164482

شورای شهر فردیس با ۹ عضو فعالیت خود را آغاز می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر فردیس با ۹ عضو فعالیت خود را آغاز می‌کند


عضو شورای شهر کرج گفت: شهرستان فردیس در سال ۹۶ همزمان با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری با ۹ نفر اعضای شورا کار خود را آغاز می‌کند.
داود وحیدی اظهار داشت: در حوزه میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه داده‌ایم که یک نمونه از آن‌ها در این میادین ارائه خدمات با قیمت مناسب و با کیفیت بالا است.
وی درباره غرفه‌های میوه و تره‌بار استان البرز گفت: در سالهای گذشته از طریق مزایده و کارشناسی‌های کارشناسان این غرفه‌ها به غرفه‌داران اجاره داده می‌شد ولی با رکود اقتصادی به وجود آمده دیگر غرفه‌داران توان پرداخت این هزینه‌ها برایشان میسر نبود. عضو شورای شهر کرج در این باره گفت: به این ترتیب تصمیم گرفته شد با حمایت از غرفه‌داران و دادن خدمات بهتر به شهروندان اجاره کل غرفه‌ها در استان البرز را با 10 درصد تخفیف اعمال کنیم که این امر از اول بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است. وحیدی گفت: درست است که این تصمیم درآمد سازمان را کاهش می‌دهد ولی خروجی آن انگیزه بیشتری برای خدمات‌رسانی برای شهروندان ایجاد می‌کند. عضو شورای شهر کرج با اشاره به جدا شدن شهرستان فردیس از کرج عنوان کرد: دولت، وزارت کشور و استانداری توجه ویژه‌ای برای تشکیل اداراتی که در این شهرستان وجود ندارد باید انجام دهند و نیز در تامین منابع دولتی برای شهرستان فردیس از طریق بودجه‌های دولتی باید کمک به‌سزایی انجام شود. وحیدی با توجه به اینکه براساس قانون، شهرستان‌هایی که بین 200 تا 500 هزار نفر جمعیت دارند باید شورای شهر مستقلی داشته باشند، گفت: فردیس نیز جزو این شهرستان‌ها به شمار می‌آید و در سال 96 همزمان با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری با 9 نفر اعضای شورا کار خود را آغاز می‌کند.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود