25 خرداد 1395
شماره خبر: 164560

حمایت مدیریت شهری کرج از غرفه داران سازمان میادین میوه و تره بار

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حمایت مدیریت شهری کرج از غرفه داران سازمان میادین میوه و تره بار


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری با اعمال 10 درصد تخفیف به غرفه داران سازمان میادین میوه و تره بار، در راستای حمایت از آنان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان گام برداشته است.
داوود وحیدی بیان داشت: بازار روزهای عرضه میوه و تره بار با هدف کاهش قیمت و افزایش کیفیت ایجاد می شوند که در این راستا مدیریت شهری طی مصوبه ای مقرر داشت، غرفه های این سازمان با 10 درصد تخفیف نسبت به قیمت پیشین در اختیار غرفه داران به منظور ارائه خدمات بهینه قرار گیرد. عضو شورای اسلامی شهر کرج تشریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار وظیفه دارد خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شهروندان قرار دهد؛ لذا طبق تصمیمی که در سال های اخیر گرفته شد، واگذاری غرفه ها از طریق مزایده انجام گردید و در اجرا با توجه به شرایط رکود اقتصادی با درک این موضوع که غرفه داران نتوانند نسبت به پرداخت تامین اجاره غرفه ها فائق آیند، بنابر این طی مصوبه ای این غرفه ها با اعمال 10 درصد تخفیف در اختیار ایشان قرار گرفت. وحیدی با بیان اینکه افزایش خدمت‌رسانی مهمترین رسالت مدیریت شهری است، افزود: این اقدام مدیریت شهری هر چند در آمد سازمان میادین میوه و تره بار را کاهش داده است، اما خروجی آن، خدمت رسانی بیشتر به مردم را در پی داشته و دارد.
این مسئول پارلمان شهری با مهم شمردن موضوع تامین رفاه شهروندان و ضرورت فراهم آوردن زمینه‌های دسترسی آسان آنها به کالاها و خدمات مورد نیاز، احداث بازار روزها در تمام مناطق کرج را ضروری دانست و افزود: مدیریت شهری سعی در ایجاد توازن در احداث بازار روزهای کرج در همه مناطق دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود