29 خرداد 1395
شماره خبر: 164807

همایش فعالان و نخبگان قرآنی شهرستان کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همایش فعالان و نخبگان قرآنی شهرستان کرج برگزار شد


همایش فعالان و نخبگان قرآنی شهرستان کرج به همت معاونت فرهنگی ، اجتماعی شهرداری کرج در روز پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ماه جاری برگزار شد.
همایش فعالان و نخبگان قرآنی شهرستان کرج، به همت سازمان فرهنگی و رزشی شهرداری و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان البرز با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سالن همایش های میلاد شهرداری کرج برگزار شد. سید علی اکبر میروکیلی در این همایش که در آن فعالان و نخبگان قرآنی شهرستان کرج، حجت‌ الاسلام والمسلمین الهی و صابر خراسانی حضور داشتند با بیان اینکه محور توسعه فرهنگی کشور مقام معظم رهبری است، گفت: اطلاعات پایه و برنامه ریزی کلان در جهت ترویج فرهنگ در جامعه باید در راستای بیانات ایشان باشد. وی با اشاره به اینکه طلاق و اعتیاد از اولویت های مهم و تهدید زا برای جامعه هستند، عنوان کرد: برنامه ریزی و ترویج فرهنگ در راستای کاهش این معضلات از اولویت های دستگاه های فرهنگی می باشد. این مسئول گفت: به وجود آمدن بستر مناسب و صحیح جهت برنامه ریزی های صحیح فرهنگی و ایجاد فضایی برای پایش وضعیت کاربردی امری مهم است زیرا با تحقق این مهم می توان به اطلاعات کامل و جامعی در خصوص سهم این معضلات در جامعه شهری دسترسی پیدا کرد.
میروکیلی همچنین از اختصاص دادن 30 میلیون تومان اعتبار برای هر منطقه جهت اجرای برنامه های فرهنگی با خدف ترویج فرهنگ قرآنی خبرداد و بیان کرد: این مهم با هم افزایی سایر مسئولین و با کمک متخصصین امر و اطلاعات پایه صورت خواهد گرفت. در این مراسم همچنین از خانواده های شهدای مدافع حرم، شهید مسیب زاده و شهید اینانلو تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود