5 تیر 1395
شماره خبر: 165291

تقاطعات و معابر به نام مبارک شهدای مدافع حرم مزین شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقاطعات و معابر به نام مبارک شهدای مدافع حرم مزین شوند


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین وظایف مسئولان است، اظهارداشت: نامگذاری معابر و خیابان های شهر و تقاطعات به نام شهدای مدافع حرم قدم کوچکی در جهت ارج نهادن به سیره این عزیزان است.
غفور قاسمپور با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگوی نسل امروز هستند، افزود: کسانی که در مسیر شهادت قدم برداشتند با خدا معامله کردند و امیدواریم که بتوانیم رهروان صدیقی برای آن ها باشیم.
وی بیان داشت: تلاش همه ما این است که بتوانیم در راه حفظ ارزش های اسلامی گام های موثری برداریم و مسیر شهدا را با خلوص نیت و با اراده ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه ای به حریم ولایت وارد شود. عضو شورای شهر کرج عنوان کرد: شهدای مدافع حرم جوانان غیوری هستند که برای دفاع از کیان اسلامی، مرزهای میهن و امنیت هم وطنان، جان خود را طبق اخلاص گذاشتند. قاسمپور ادامه داد: با نامگذاری معابر و میادین به نام شهدای مدافع حرم، تکریم از خانواده شهدا در ورطه اقدام و عمل عینیت خواهد یافت. وی افزود: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه و با هدف آشنایی بیشتر اقشار مردم به ویژه جوانان با با اسطوره های گذشت و فداکاری، جا دارد که معابر و میادین اصلی و فرعی و تقاطعات، مزین به نام و یاد و خاطره شهدا، به خصوص شهدای مدافع حرم گردد تا بتوانیم گوشه هایی از ایثار و گذشت آنها را ارج نهیم. این مسئول گفت: مطلوب است در همین راستا با تشکیل کمیته ای نسبت به احصاء شهدای مدافع حرم و محل زندگی آنها، یکی از میادین و معابر به نام این عزیزان نامگذاری شود تا بدینوسیله یاد این عزیزان بر سر در شهرها منقوش گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود