پروسه زمانی پیگیری درخواست های حوزه شهرسازی بهینه سازی شد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج ازبهینه سازی پروسه زمانی پیگیری درخواست های حوزه شهرسازی در این منطقه به منظور تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی شهروندان خبر داد.
سعادت بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و شهروندان در ادارات بایدبه نحو احسنت انجام شود و یکپارچهسازی سیستم اداری و هوشمندسازی امور اداری موجب سلامت اداری و احترام به مردم میشود. این مسئول با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت شهروندان و مراجعه کنندگان در ادارات و دستگاه های مختلف گفت: مدت زمان انتظار مراجعین به شهرداری منطقه 8 کرج جهت دریافت پاسخ و ارجاع درخواست های مورد بررسی و یافتن راهکارهای مناسب جهت کوتاه نمودن زمان انتظار، مورد ارزیابی قرار گرفت. وی عنوان کرد: بخشی از اتلاف وقت مراجعین در مسیر پاسخگویی، مربوط به زمان بازدید و ارائه گزارش می باشد که با تمهیدات صورت گرفته این پروسه به حداقل رسیده و زمان پاسخگویی به یک روز تقلیل پیداکرده است. مدیر منطقه8 شهرداری کرج گفت: بااجرای کامل سیستم اتوماسیون و حذف پرونده های سنتی با بهره گیری از نیروهای مجرب سرعت پاسخگویی به مراجعین بیشترو مدت زمان اتلاف وقت به حداقل خواهد رسید.این مسئول درپایان اظهارداشت : با تشکیل تیم کارشناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف در صددیم با بهره گیری از کلیه امکانات در راستای بهبود وضعیت سیستم خدمات رسانی و رضایتمندی به شهروندان تلاش کنیم.