13 تیر 1395
شماره خبر: 165768

معاون حقوق بشر و امور بین الملل دادگستری مهمان شورای شهر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معاون حقوق بشر و امور بین الملل دادگستری مهمان شورای شهر شد


دویست و سی و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمود دادگو و با حضوراعضای شورای شهر در حالی برگزار شد که محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری به همراه هیئت همراه و رئیس کانون وکلای استان البرز مهمانان ویژه امروز هستند.
امضاء تفاهم نامه سه جانبه به منظور بسط و توسعه همکاری های مشترک جهت استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های میان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس شورای شهر و شهردار کرج، از اهم موضوعات مطروحه در دویست و سی و دومین جلسه علنی امروز شورای شهر کرج بود. در این جلسه دکتر عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری ضمن درخواست پرداختن به مسئله آسیب های اجتماعی از نهادها و سازمانهای مردمی، شوراهای اسلامی شهرها را مهم ترین نهادی دانست که می توانند در راستای اعتلای این امر، زمینه آموزش و فرهنگ سازی را فراهم آورند. در ادامه اعضای شورای شهر کرج، شهردار و معاونین نیز نقطه نظراتی را در رابطه با عملکردهای انجام شده در این زمینه مطرح کردند و همچنین به بیان دیدگاه های خود نسبت به امضای تفاهم نامه پرداختند.
محمود دادگو، رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از نادیده گرفتن سهم شوراها در برنامه ششم توسعه گفت: متاسفانه برغم وعده های قبلی دولت شاهدیم که در مراحل تدوین برنامه ششم توسعه هیچ اشاره ای به اعتلای فعالیت های شوراهای اسلامی نشده و اعتقاد من بر این است در صورت شکل گیری مدیریت واحد شهری است که تمام صحبت ها از شعار به شعور تبدبل خواهد شد. تاکید بر بررسی لایحه شهرداری کرج در خصوص ساماندهی وضعیت حقوق پرسنل، دیگر موضوع مورد بحث در صحن علنی بود که پیش از آغاز دستور جلسه از سوی رضا شریفی، عضو شورای شهر کرج مطرح شد و مقرر گردید این لایحه مورد رسیدگی قرار گیرد. شریفی در این رابطه بیان داشت: با توجه به تب و تاب موضوع دریافت حقوق های نجومی و دریافت های بی ضابطه، لازم است رسیدگی به این لایحه در دستور کار قرار گیرد.
این جلسه در حال برگزاری می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود