15 تیر 1395
شماره خبر: 165931

برپایی مراسم تجلیل از خبرنگاران را رسالت خود می دانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برپایی مراسم تجلیل از خبرنگاران را رسالت خود می دانیم


سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به در پیش رو بودن 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، خواستار تجلیل باشکوه و در شأن از اصحاب این قشر دلسوز و بی ادعا شد و گفت: پاسداشت روز خبرنگار در واقع تجلیل از زحمتکشان بی ادعاست.
غفور قاسمپور ادامه داد: طبق سنوات گذشته و به رسم تقدیر از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان حوزه شهری، مدیریت شهری کرج همزمان با 17 مرداد و سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار نسبت به تجلیل از این عزیزان اقدام خواهد کرد و این مهم را رسالت و وظیفه ذاتی خود می دانیم. عضو پارلمان محلی کرج افزود: اصحاب رسانه و خبر و اعضای شوراهای اسلامی دارای دغدغه های مشترکی هستند و به دنبال مطالبه گری در راستای حل مشکلات شهروندان و رقم زدن فضایی بهتر برای زندگی مردم شریف می باشند که در این راستا، تقدیر از ایشان به عنوان قشری دلسوز و فرهیخته بسیار ضروری است.
به گفته وی، جامعه بدون رکن مهم رسانه و اطلاع رسانی غرق در تاریکی خواهد بود و این خبرنگاران هستند که نسبت به انعکاس اخبار و گزارش های وقایع و رویدادهای مهم در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی، علمی و... اقدام می کنند و هر جا که آثاری از کم کاری مدیران یا تضییع حقوق شهروندان مشاهده می شود نیز با قلم های خود آگاهی بخشی و مطالبه گری می کنند. قاسم پور اظهار کرد: شایسته است که در راستای پاسداشت این زحمات و خدمات ارزشمند، لایحه مرتبط با تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با اکثریت آراء به تصویب نمایندگان مردم برسد تا این عزیزان از انگیزه بیشتری برای پیگیری مشکلات مردم و نیز انعکاس خدمات و دستاوردهای مسئولان شهری برخوردار باشند. وی در پایان با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر، این عید بزرگ را به محضر مردم شریف، متدین و روزه دار تبریک گفت و قبولی طاعات و عبادات روزه داران را از درگاه باری تعالی خواستار شد و تاکید کرد که بی شک آثار این نیایش ها و شب زنده داری ها، در تمام شئون زندگی انسانها تاثیرات شگرفی به جای خواهد گذاشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود