6 مرداد 1395
شماره خبر: 167225

میدان کرج با بهره برداری از پل حامی از ترافیک نفس گیر رهایی یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

میدان کرج با بهره برداری از پل حامی از ترافیک نفس گیر رهایی یافت


نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه میدان کرج به لحاظ واقع شدن در مسیر ورودی جاده چالوس ترافیک سنگینی را متحمل است، گفت: احداث و بهره برداری از پل محمل حامی از این بار ترافیک نفس گیر می کاهد.
محمد علی بخشی در جریان بهره برداری از پل حامی اظهار داشت: این عضو شورا تاکید کرد: نباید از فرهنگ سازی در زمینه ایجاد رفتار صحیح ترافیکی شهروندان غافل بود و زمینه را برای کنترل و کاهش حجم ترافیک با همکاری مردم فراهم کنیم. وی عنوان کرد: برطرف کردن مشکلات ترافیکی استان یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است که در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است. علی بخشی بیان کرد: احداث تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح، تغییر هندسی برخی از معابر و شهرک‌سازی و تأمین امکانات مورد نیاز شهروندان به صورت منطقه‌ای از راهکارهای مهم کنترل ترافیک است که باید در شهر اجرایی شود. وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا نباید از فرهنگ سازی در زمینه ایجاد رفتار صحیح ترافیکی شهروندان غافل بود و زمینه را برای کنترل و کاهش حجم ترافیک با همکاری مردم فراهم کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات ترافیکی که در این محدوده میدان کرج حاکم است احداث پل مکمل حامی را راهی جهت گشایش مسیر و کاهش ترافیک در شهر عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری با تدابیر و اهتمام در اجرای پروژه های عمرانی سعی در کاهش معضلات ترافیکی شهر دارد که اجرای پل حامی نمونه ای از این تلاش جهادی است که با بهره برداری از ان شاهد کاهش این معضل شهری خواهیم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود