27 آذر 1391
شماره خبر: 16773

اساتید دانشکده عمران ومعماری قزوین از پروژه های قطار شهری کرج بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اساتید دانشکده عمران ومعماری قزوین از پروژه های قطار شهری کرج بازدید کردند


سپیدارآنلاین: مدیر عامل سازمان مترو و قطارشهری کرج از بازدید 25 نفر از اساتید دانشکده عمران و معماری قزوین از پروژه های قطار شهری کرج بازدید کردند.
علی اصغر همتی با اعلام این خبر افزود: 25 نفر از اساتید دانشکده عمران و معماری دانشگاه قزوین از عملیات اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری بازدید کردند. وی با بیان اینکه این بازدید به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج انجام گرفت، افزود: در این بازدید اساتید از ایستگاه کرانش باز و ایستگاه زیرزمینی بازدید کردند. این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین دراین بازدید از چهار ایستگاهی که در زیر خیابان قزوین کرج بود نیز دیدن به عمل آمد. همتی در این بازدید در جمع اساتید دانشکده عمران و معماری به تشريح نحوه انجام عملیات اجرائی پرداخت و گفت: این عملیات با توجه به بارش های اخیر و آغاز فصل سرما نه تنها منجر به رکود در کار نشده بلکه با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است.
لزوم تامین اعتبار در اجرای پروژه های قطار شهری کرج
همچنین در این مراسم مسئولین اجرائی پروژه قطار شهري اظهار امیدواری كرد با تامین به موقع منابع مالی مورد نیاز از سوی دولت ضمن حفظ روند مطلوب کنونی ، با بهبود بخشیدن به روشهای انجام کار و حفظ استانداردهای مورد نظر این روند با سرعت بیشتری پیگیری و ارائه یابد. وي با بيان اينكه این پروژه زمان بر و هزینه بر است، تاکید کردند: در این خصوص حمايت دولت و ساير نهاهاي استان مي تواند به اجراي اين طرح كمك كند تا هر چه سریعتر این پروژه در استان به ثمر بنشیند. گفتنی است، در این بازدید علاوه بر اساتید دانشکده عمران و معماری قزوین تنی چند از مسئولین شهري از جمله دادگو رئيس شورای اسلامی شهر کرج، صدر نژاد رئيس کمسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، آقازاده شهردار کرج، همتی مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج و حومه و معاونین، مدیران سازمان قطار شهری و شرکت سابیر حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود