19 مرداد 1395
شماره خبر: 168026

عاملان سد معبر در منطقه 6 کرج ساماندهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عاملان سد معبر در منطقه 6 کرج ساماندهی شدند


مدیرمنطقه 6 شهرداري كرج از اقدامات واحد كنترل و نظارت این منطقه در راستای ساماندهی عاملان سد معبر طی یک ماه گذشته خبر داد.
علی سلطانی مقدم با بیان اینکه هم اكنون گشت هاي نظارتي و ماموران كنترل و نظارت در سطح منطقه امور ساختماني و معابر را رصد می کنند، عنوان کرد: مديريت اين منطقه نيز با هدف ارائه خدمات بهینه و کارآمد بر عملكرد و فعاليت گشت ها نظارت مي كند. سلطانی مقدم از دیگر اقدامات واحد کنترل و نظارت این منطقه را پلمپ 14 مورد ساختمانهای دارای تخلف ساختمانی و 14 مورد عدم ارائه استحکام بنا همچنین رفع 15 مورد آثار بناهای غیر مجاز در این منطقه ذکر کرد. وی همچنین رفع 15 مورد آثار بناهای غیر مجاز و خلاف مجوز و 116 مورد نامه جلوگیری از عملیات ساختمانی صادره از شهرسازی خبرداد و عنوان کرد: در راستای تامین رفاه حال شهروندان 18 مورد جمع آوری نخاله و مصالح از معابر و مقابل ساختمان های در حال ساخت صورت گرفته است. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: جهت پاک‌سازی معابر سطح شهر این حوزه اقدام به جمع‌آوری خاک، نخاله، مصالح و موارد سد معبر (اصناف، دست‌فروشان، وانت‌بارها،...) از سطح این منطقه کرده است. سلطانی مقدم اظهار داشت: سد معبر يكي از تخلفات شهري است كه بايد توسط مأموران كنترل و نظارت برابر قانون تبصره یک‌بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها نسبت به رفع و جمع‌آوری آن اقدام كرده و از ايجاد هرگونه سد معبر جلوگيري كند. وي ادامه داد: با پشتيباني مديريت كنترل و نظارت شهرداري كرج اجراي موضوع فوق به‌طورجدی تر و قوی‌تر از گذشته پيگيري خواهد شد و اميد آن می‌رود زمینه‌های رضايت هرچه بيشتر شهروندان را فراهم كنيم.
اين مسئول در پايان بيان كرد: همكاري دستگاه‌های خدمات رسان يكي ديگر از مواردي است كه می‌تواند یاری‌رسان شهرداري در ساماندهی شهر از معضلات سد معبر باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود