25 مرداد 1395
شماره خبر: 168368

65 درصد کل بودجه شهرداری کرج عمرانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

65 درصد کل بودجه شهرداری کرج عمرانی است


مدیر کل مالی شهرداری کرج گفت: بودجه شهرداری این کلانشهر در سال جاری هزار و 750 میلیارد تومان می باشد که از این میزان 65 درصد آن به مبلغ هزار و 168 میلیارد تومان به بودجه عمرانی اختصاص داده شده است.
محمد احمدی عنوان کرد: بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر کرج بودجه کل سال 95 شهرداری کرج میزان هزار و 750 میلیارد تومان است که از این میزان هزار و 168 میلیارد تومان به بودجه عمرانی تخصیص داده‌شده است. مدیرکل مالی شهرداری کرج اظهار داشت: همچنین با توجه به بودجه مصوب، 582 میلیارد تومان آن جاری، 563 میلیارد تومان آن غیر نقدی و هزار و 183 میلیارد تومان آن نقدی است.
احمدی با اشاره به تعهدات شهرداری نسبت به پیمانکاران بیان کرد: تاکنون شهرداری کرج تمامی تعهدات خود را با استفاده از تسهیلات بانکی به پیمانکاری پرداخت کرده است؛ با تدابیر شهردار توانسته‌ایم بالغ‌بر 350 میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کنیم که این مهم در میان سایر کلانشهرهای کشور در نوع خود بی‌نظیر است. این مسئول ادامه داد: شهرداری کرج تاکنون موفق شده است تا 180 میلیارد تومان از تسهیلات دریافتی را پرداخت نماید. وی یادآور شد: از سال 83 تابه‌حال نیز تفریغ بودجه شهرداری کرج به تصویب نرسیده بود که با پیگیری‌های شهردار کرج و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر این کلانشهر این مهم تا پایان سال 92 محقق شد و شهرداری کرج از رتبه یازدهم به رتبه دوازدهم ارتقاء پیدا کرد و در حال حاضر نیز شورای چهارم تفریغ بودجه سال 93 و 94 را بررسی می‌کند. مدیرکل مالی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: شهرداری این کلانشهر سیستم و فعالیت‌های حسابرسی خود را به‌روز کرده است و آماده ارائه آن به شورای اسلامی شهر کرج برای بررسی نهایی می‌باشد که تا پایان مردادماه سال جاری محقق خواهد شد. احمدی در پایان تأکید کرد: شهرداری کرج در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق شد تا گزارش تفریغ سال 94 را به شورای اسلامی شهر ارسال کند و صورت‌های مالی عملکرد این دستگاه نیز تا پایان خردادماه سال 95 بسته‌شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود