4 شهریور 1395
شماره خبر: 168990

برگزاری جشنواره شهر شاد شهروندان مسئولیت پذیر با حضور هنرمندان صدا و سیما

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری جشنواره شهر شاد شهروندان مسئولیت پذیر با حضور هنرمندان صدا و سیما


مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، از برگزاری جشنواره "شهر شاد شهروندان مسئولیت پذیر" به مناسبت اجرای طرح جمع آوری یک روز در میان زباله در بخش هایی از شهر کرج خبر داد و گفت: این ویژه برنامه فردا شب به اجرا در می آید.
شبیر اربابی عنوان کرد و بیان داشت: جمع آوری یک روز در میان زباله یکی از اهداف جدی مدیریت شهری برای دستیابی به معیارهای توسعه است که صرفه اقتصادی بسیاری را برای شهر به همراه دارد.
وی اظهار داشت: اقدامات اولیه برای اجرای این مهم، طی سال های گذشته با همکاری سازمان مدیریت پسماند انجام گرفت تا پس از اجرای آزمایشی طرح، عملیاتی سازی آن را در سطح شهر شاهد باشیم. اربابی، اولین مرحله اجرای آزمایشی طرح را ابتدای شهریورماه عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام در پی فرهنگسازی و آموزش چهره به چهره شهروندان در بخشی از منطقه 8 شهرداری کرج انجام گرفته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از محل صرفه جویی اعتباری که با این اقدام حاصل می شود می توان بسیاری از نیازهای شهری کرج را ساماندهی کرد که ساخت پارک و فضای سبز تنها بخشی از آن خواهد بود.
به گفته اربابی، جشنواره فوق با هدف فرهنگسازی و اشاعه این روش جمع آوری پسماندهای خانگی برگزار می شود و شهروندان می توانند با حضور در پارک بوعلی واقع در شهرک اوج، خیابان بوعلی 23 از برنامه های تدارک دیده شده در این آیین دیدن کنند. مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، زمان برنامه را پنج شنبه چهارم شهریورماه عنوان کرد و افزود: در این مراسم که با اجرای بابک رحیمی و هنرنمایی رضا وثوق به عنوان دوبلور، علیرضا مسلمی هنرمند تقلید صدا از ساعت 17 تا 23 به اجرا در می آید، عمو پیام و کنجد به عنوان مهمانان ویژه مراسم به اجرای برنامه برای کودکان می پردازند. اربابی اذعان داشت: برگزاری این جشنواره همراه با اجرای مسابقه، بازی و گریم ویژه کودکان خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود