16 آذر 1395
شماره خبر: 170842

شصت و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شصت و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد


شصت و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد صادق باغستانی در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهر برگزار شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه به تشریح اهم مصوبات پرداخت و گفت: 11 بند در این جلسه قرائت شد که جز یک مورد، کلیه لوایح به تصویب رسید. این مسئول اظهار داشت: یکی از لوایح مربوط به واگذاری بنای نیمه کاره واقع در پارک استاد شهریار به بنیاد نخبگان بود که پس از بررسی به تصویب اعضا رسید؛ بر اساس این لایحه شهرداری کرج ضمن موافقت شورا در نظر دارد پس از انتقال قطعی اراضی فوق به نام شهرداری، حق انتفاع و بهره برداری از ساختمان مذکور را مشروط به اینکه با استفاده از اعتبارات دولتی نسبت به تکمیل آن اقدام و هزینه گردد، به بنیاد نخبگان واگذار نماید که این لایحه مصوب گردید. محمد صادق باغستانی در ادامه به طرح دیگر لایحه مصوب در این جلسه پرداخت و عنوان کرد: در راستای تعمیر و بازسازی و همچنین کمک به مساجد شاخص و حسینیه ها، امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی، لوایحی در این خصوص مصوب شد که مقرر گردید از ردیف اعتباری فرهنگی به این اماکن مساعدت شود. مساعدت مالی و مشارکت با کانون فرهنگی امام خامنه ای، به مبلغ 50 میلیون ریال از ردیف فرهنگی و همچنین اختصاص 200 میلیون ریال به کانون فرهنگی شهید آقایی جهت حمایت، تقویت و گسترش فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در منطقه اسلام آباد از دیگر لوایحی بود که به تصویب کمیسیون فرهنگی رسید.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون با لایحه ای که به درخواست بنیاد حفظ آثار و ازش های دفاع مقدس استان البرز به شورای شهر ارسال شده بود، مبنی بر تدوین پروژه نقش کرج در دفاع مقدس و تدوین لشگر 10 در دفاع مقدس و همچنین تدوین کتاب پنج تن سرداران شهید کرج، موافقت کردند که به همین منظور مقرر شد مبلغ 3 میلیارد ریال به این پروژه فرهنگی اختصاص یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود