28 آذر 1395
شماره خبر: 171530

جلوگیری از افزایش قیمت میوه شب یلدا

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلوگیری از افزایش قیمت میوه شب یلدا


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از تامین نیازهای شهروندان برای شب یلدا در بازارهای روز تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر ویژه، با کم و گران فروشان برخورد می شود.
بهروز ورمهمدی، با اعلام این مطلب اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و برگزاری مراسم و انجام آداب و سنن بلندترین شب سال، طبق روال هر ساله مراجعه شهروندان به بازارهای روز و مراکز عرضه میوه و تره بار نسبت به دیگر روزهای سال، افزایش چند برابری دارد. وی افزود: در این زمینه سازمان میادین میوه و تره بار از چند هفته گذشته با برگزاری جلسات مختلف و اتخاذ تدابیر مناسب، سعی در ایجاد تعادل در بازار و مصوب کردن قیمت میوه های پرتقاضا مانند هندوانه و انار داشته است. این مسئول عنوان کرد: در این راستا به مناسبت شب یلدا، اقلام مورد نیاز شهروندان اعم از میوه، خشکبار و انواع آبزیان با قیمت و کیفیت مناسب در تمامی بازارهای روز تحت پوشش سازمان میادین عرضه می شود.
اعلام قیمت مصوب هندوانه و انار در بازارهای روز کرج/ شهروندان گران نخرند
ورمهمدی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای تامین کالاهای اساسی و میوه در شب یلدا، برخی فروشندگان سودجو در این ایام قیمت میوه ها و اجناس خود را با افزایش چند برابری عرضه می کنند که سازمان با این افراد قاطعانه برخورد و آنها را جریمه خواهد کرد. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج یادآور شد: در این راستا سازمان از 15 روز گذشته به تمامی بهره برداران اعلام کرده که اجناس مورد نیاز خود را تامین و در شب یلدا با قیمت و کیفیت مناسب به شهروندان عرضه کنند. وی گفت: امروز یکشنبه 29 آذرماه جاری قیمت هندوانه درجه یک در بازارهای روز سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج 1250 تومان و قیمت هر کیلو انار 3050 تومان است.
افزایش ساعت کاری بازارهای روز در شب یلدا
این مسئول اعلام کرد: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان فردا سه شنبه 30 آذرماه، ساعت کاری تمامی بازارهای روز تحت پوشش سازمان میادین یک ساعت تمدید و این اماکن تا ساعت 21:30 آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند. ورمهمدی اضافه کرد: شهروندان در زمان خرید از فروشندگان فاکتور خرید را دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گران و یا کم فروشی مراتب را طی تماس با شماره تلفن 3253222 به سازمان گزارش دهند تا به صورت ویژه پیگیری و با متخلفان برخورد شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود