صیانت از حقوق شهروندی از سیاست های اجرائی منطقه 9 کرج است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج، رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را هدف نهایی برنامههای شهرداری این منطقه خواند و تاکید کرد: صیانت از حقوق شهروندی و خدمت صادقانه از جمله سیاست های اجرائی این منطقه می باشد.
عزیز صدر نژاد گفت: تمامی مجموعه منطقه 9 کرج در کنار شهرداری های مناطق دیگر در چارچوب قانون سعی در رفع مشکلات شهروندان دارند. وی همچنین اقدامات صورت گرفته در حوزه ی فضای سبز از قبیل احداث پارک های محله ای، افزایش سرانه فضای سبز و عملیات عمرانی، اقدامات ترافیکی و خدمات شهری همچنین تسهیلات در نظر گرفته شده تا پایان سال در راستای بافت فرسوده و تسهیل در پرداخت بدهکاران ارائه نمود. صدر نژاد در ادامه از رضایت شهروندان از واحدهای اجرایی، خدمات شهر و فضای سبز منطقه نیز در بحث عمران و توسعه شهری اعم از بهسازی معابر با پخش و توزیع آسفالت، جدول گذاری و پیاده رو سازی، احداث تقاطع های غیرهمسطح همچنین احداث پارک های محله ای ارائه خدمات شهری، نظافت شهری و خدمات ترافیکی خبر داد. مدیر منطقه 9 کرج گفت: مدیریت شهری در جهان امروز نه تنها در بردارنده ی مدیریت زیرساختها و خدمات شهری است بلکه حوزه ی جدیدی به نام مدیریت شهروندان را نیز شامل میشود. وی اظهار داشت: بر همین اساس بایستی یکی از مهمترین مبانی مدیریت شهری نوین را شناخت نحوه ی نگرش شهروندان نسبت به ابعاد مختلف زندگی شهری دانست؛ در همین راستا و مطابق با ابلاغیه شهردار کلانشهر کرج و به همت اداره کل بازرسی گزارشی از عملکرد شهرداری در قالب گزارشات ماهانه تهیه و به مرکز ارسال می شود. وی در ادامه افزود: در مجموع رضایت بیش از 70% شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه نشان دهنده تلاش مداوم و خستگی ناپذیر مسئولین و کارکنان می باشد که این اعتماد و همراهی، وظیفه و مسئولیت مدیران شهری را در ارائه خدمات مطلوب تر سنگین تر خواهد نمود.