22 بهمن 1395
شماره خبر: 174472

محور تفکر شهرداری کرج رسیدن به ایده آل ترین راه های خدمت رسانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محور تفکر شهرداری کرج رسیدن به ایده آل ترین راه های خدمت رسانی است


شهردار کرج احداث بازار روزها در سطح شهر را از اولویت های مدیریت شهری کرج به منظور فراهم آوردن رفاه حال شهروندان جهت تهیه اقلام و مایحتاج روزانه با کیفیت و قیمت مناسب دانست و گفت: حذف واسطه های غیر ضروری به منظور جلوگیری از افزایش نرخ اقلام و خدمت مستقیم به شهروندان، مهم ترین هدف ایجاد بازار روزهاست.
علی ترکاشوند ، اظهار داشت: بازارهای روز جهت عرضه مستقیم مایحتاج روز مره شهروندان اعم از میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی، کالاهای بازرگانی در نقاط مختلف شهر احداث شده است و این امر نقش بسزایی در رفاه حال شهروندان دارد. وی، تنوع و کاهش قیمت کالا، جلوگیری از فروش کالاهای غیر استاندارد و تثبیت قیمت اجناس مورد نیاز شهروندان در مناطق مختلف شهری را از مزایای استفاده از بازار روزها ذکر و عنوان کرد: با احداث بازار روزها از افزایش واحدهای صنفی فاقد کیفیت نیز جلوگیری می شود. وی ایجاد فضای رقابتی بین غرفه داران بازار روز در ارائه محصولات با کیفیت را یکی از اولویت های مدیریت شهری کرج برشمرد و اظهار داشت: این بازارها به صورت روزانه توسط بازرسین از نظر کیفیت محصولات، قیمت ها و میزان رضایت مردمی بررسی و نظارت می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده مهمترین اصل در مجموعه بازارهای روز کرج، کیفیت بالا و قیمت مناسب است. شهردار کرج از دیگر مزیت بازار روزها به کاهش آلودگی هوا و کمک به بهبود ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: در صورتی که در هر منطقه بازار روز احداث شود، مردم برای تهیه مایحتاج روزانه خود نیاز به سفرهای درون شهری پیدا نمی کنند و در نتیجه استفاده کمتر از خودروها موجب کاهش آلودگی هوا و ترافیک می شود.
آوای بازار، آوای خدمت رسانی
ترکاشوند در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی آوای بازار توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج یاد کرد و افزود: آوای بازار مردم را در جریان روند اقدامات انجام شده در بازارها، قیمت اقلام مصرفی و ... قرار می دهد. این مسئول با اشاره به اینکه اعلام خدمت رسانی نشانه نبود ضعف در یک نهاد است و آوای بازار این خدمات را به گوش شهروندان می رساند، گفت: با توجه به اینکه عملکرد غرفه داران بازارهای روز به صورت روزانه رصد می شود، نقص در عملکرد نیز کمتر مشاهده می شود و این مهم نقطه قوت مدیریت شهری در حوزه میادین می باشد. وی در پایان ضمن تقدیر از تعامل مشترک اداره کل روابط عمومی و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد افزایش این تعاملات و گستردگی خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود