22 بهمن 1395
شماره خبر: 174505

ایجاد بازار روزها در راستای ساماندهی مشاغل صورت می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایجاد بازار روزها در راستای ساماندهی مشاغل صورت می گیرد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ضرورت توجه به ساماندهی مشاغل شهری و جلوگیری از هرج و مرج بصری و سد معبر در سطح شهر گفت: ایجاد بازار روزها در راستای ساماندهی مشاغل شهری صورت می گیرد.
محمود دادگو در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و آیین بهره برداری از "آوای بازار"، این مطلب را اعلام کرد و اظهار داشت: بازارهای روز حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مراکز عمده فروشی با مصرف کنندگان جهت رفاه حال شهروندان و زمینه ساز جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمتها و حذف واسطه گری های غیراصولی هستند. این عضو شورا اضافه کرد: از طریق این بازارها تولیدات کشاورزی (میوه و تره بار)، فرآورده های شیلات، مواد لبنی و پروتئینی و سایر نیازهای ضروری مردم با حضور شرکتهای تعاونی، اتحادیه ها، اصناف و تولید کندگان محصولات غذایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می گیرد. وی با اشاره به اینکه ایجاد بازارهای روز در سطح شهر کرج همواره با موفقیت و رضایت مردم همراه بوده است عنوان کرد: مهمترین سیاست مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری، کسب رضایت شهروندان است و این نهاد اهتمام ویژه ای برای تحقق این مهم دارد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: مدیریت شهری کرج با ایجاد بازار روزها و نظم بخشیدن به آن، توانست عرضه کالا به نرخ تضمین شده را گسترش داده و به تبع آن به حفظ حقوق شهروندان و حمایت از آنان جامع عمل بپوشاند. دادگو افزود: سهولت دسترسی و قابل کنترل بودن اقلام مضرفی از لحاظ بهداشت و کیفیت در این بازار روزها از دیگر مزایای ایجاد بازار روزهاست که می توان به آن اشاره کرد.
آوای بازار مروج فرهنگ شهروندی در بازار روزها
این عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی در خصوص ترویج فرهنگ شهروندی را امری قابل ستایش خواند و افزود: آوای بازار مروج فرهنگ شهروندی در بازار روزهاست. وی، امر اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده و در حال اجرا، همچنین آشنایی شهروندان با قوانین و فرهنگ شهروندی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آوای بازار که امروز با همت اداره کل ارتباطات و روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار رونمایی شد، نقش موثری در تحقق این امر دارد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش پایانی سخنان خود ضمن اعلام رضایت از این اقدام، از نهادهای مربوطه در راه اندازی آوای بازار و تمامی خدمت گذاران به مردم تقدیر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود