15 اسفند 1395
شماره خبر: 175679

جلسه استاندارد سازی و مناسب سازی معابر در شهرداری هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه استاندارد سازی و مناسب سازی معابر در شهرداری هشتگرد برگزار شد


مناسب سازی معابر ، پیاده روها و ..در شهرداریها طی سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته و این امید را ایجاد می نماید که با اجرای دستورالعملهای مختلفی که در این خصوص وجود دارد تمامی اقشار اعم از جانبازان ، معلولین و سالمندان بتوانند از امکانات شهری یکسان بهره مندشده و این یکی از ویژگیهای تحقق عدالت اجتماعی در حوزه مدیریت شهری است .
علی رغم وجود قوانین لازم در این خصوص در سازمانها و دستگاههای مختلفی، لیکن در سالیان گذشته اقدامات قابل توجه صورت نگرفته و می طلبد که این مهم با همکاری تمامی دستگاههای ذیربط جامه عمل پوشد .
برنامه ریزی برای استاندارد سازی معابر در شهر هشتگرد در سال 94 در دستور کار واحد عمران قرار گرفته و خوشبختانه در سطح شهرستان ، این شهرداری پیشرو بوده و باعث ترغیب شهرهای دیگر به انجام آن شد .
استاندارد سازی و مناسب سازی معابر در شهرستان ساوجبلاغ پیگیری و شهرداریها در جلسات مختلف به تبادل نظرات و پیشنهادات و نیازمندیهای خود می پردازند . با همین هدف جلسه ای در شهرداری هشتگرد با حضور کارشناسان شهرداریهای گلسار ، کوهسار ، چهارباغ ، شهر جدید و همچنین نمایندگان فرمانداری و سایر دستگاهها برگزار و ضمن ارائه گزارش اعضاء ، برنامه های پیشنهادی در سال 96 ارائه و مورد بررسی قرار گرفت . استاندارد سازی ورودی های ادارات و سازمانهای مختلف از جمله مصوبات این جلسه بوده و از دستگاههای پیشرو تقدیر گردید . شهرداری هشتگرد در سال 94 و 95 اقدامات ذیل را در این راستا مبذول داشته و در برنامه های آتی قصد تکمیل و استاندارد سازی معابر دیگر را دارد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود