20 فروردین 1396
شماره خبر: 176529

اجرای پروژه ادامه ماهان عزم جدی مدیریت شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای پروژه ادامه ماهان عزم جدی مدیریت شهری


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج طی بازدید از ادامه اجرای بلوار ماهان این پروژه را مورد رصد قرار داد و روند اجرای بلوار ماهان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این مهم نشان از عزم جدی و راسخ مدیریت شهری در ایجاد مسیر و کاهش ترافیک است.
حجت اله غلامرضایی با بیان اینکه در کلانشهر کرج انقلاب عمرانی رخ داده است، اظهار داشت: پروژه بلوار ماهان یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار در کاهش ترافیک می باشد. وی ادامه داد: در ادامه اجرای بازگشایی این مسیر دانشگاه رسام مانع از اتصال مسیر بود که به همت مدیر منطقه 6 و تلاش های مدیریت شهری کرج و دستگاه قضایی پس از طی مراحل قانونی این مکان تخریب و جهت ادامه اجرای مسیر بلوار ماهان آزاد شد.
غلامرضایی با عنوان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج اهتمام ویژه ای جهت انجام این پروژه داشتند، یادآور شد: احداث بلوار ماهان نقش مهمی در حل معضل ترافیک شهری دارد و با اتمام اجرای آن مشکل ترافیکی از شرق به غرب کرج حل شده و شهروندان به راحتی و بدون ترافیک تردد خواهند کرد. رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: رفع دغدغه های ترافیکی و حل مشکلات کلانشهر کرج مهمترین سرفصل برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های مجموعه مدیریت شهری است. غلامرضایی، اجرای طرح های عمرانی با محور رفع مشکلات ترافیکی در کرج از سوی شهرداری را در قالب اجرای سازه های ترافیکی مانند زیرگذر، روگذر، احداث بلوارها و معابر عبوری یادآور شد و گفت: ساختارهای عمرانی و ترافیکی در این کلانشهر متناسب با افزایش جمعیت و خواسته های مردمی، رشد نداشته است و این موضوع خود باعث ایجاد بحران در عرصه های ترافیکی شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود