14 مرداد 1396
شماره خبر: 181982

عملیات جدولگذاری و بهینه سازی معابر منطقه 5 کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات جدولگذاری و بهینه سازی معابر منطقه 5 کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از آغاز عملیات بهسازی سطح معابر و همچنین اجرای عملیات جدولگذاری در خیابان های این منطقه طی هفته اخیرخبر داد.
عباس کمالی روستا ، عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات معابر و شریانهای شهری یکی از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری بوده و هدف از اجرای این طرح را ساماندهی معابر و نهرهای قدیمی و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابانهای سطح منطقه ذکر کرد. کمالی روستا بیان کرد: طی بازدید میدانی از سطح منطقه اجرای عملیات جدولگذاری در حافظ حد فاصل بلوار مصطفی خمینی و خیابان خیام به طول 200 متر و طرفین خیابان ارغوان شرقی واقع در بلوار 45 متری گلشهر به طول 400 متر به شیوه کانیو در دستور کار منطقه قرار گرفت. این مسئول عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های منطقه 6 شهرداری کرج و تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان می باشد. وی با تاکید بر اجرای طرح های زیرساختی در شهر اظهار داشت: رسیدگی به موضوع بهسازی معابری امری ضروری است و عملیات جدولگذاری معابر این منطقه از شهرداری کرج نیز طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت های پیش بینی شده، انجام می شود.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، در پایان تعهد شهرداریها را به منظور اجرای برنامه های هدفمند در راستای تحقق توسعه و عمران شهر یاد آور شد و افزود: مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر بی وقفه تلاش می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود