22 شهریور 1396
شماره خبر: 183843

مشارکت مردمي در بازسازي بافت هاي فرسوده شهري

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشارکت مردمي در بازسازي بافت هاي فرسوده شهري


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اعلام توزیع بیش از پنج هزاربروشور اطلاع رسانی به شهروندان جهت احیای بافت های فرسوده گفت : فرآیند نوسازی بافت های فرسوده با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان و ورود بخش خصوصی به این مقوله ضروری و پراهمیت است.
شهرام وارسته اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در سطح منطقه دریکسال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید رضایت شهروندان را در اولویت قراردهیم وبرای خدمات ر سانی بیشتر با کمک از همه امکانات موجود وهماهنگی های لازم و افزایش مشارکت مردم به این مهم دست پیداکنیم. وارسته گفت: ورود بخش خصوصی که در مقایسه با دولت می تواند، نقش فعال تری در این حوزه ایفا کند، بسیار موثر است و ضروری دارد تا بهسازی، بازسازی و نوسازی فضا و بافت های فرسوده خدما ت مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم . وی عنوان کرد: بسیاری از کشورهای جهان با تکیه بر این اصل در شهرهای بزرگ خود گام های بزرگی در عرصه خدمت رسانی به شهروندان برداشته اند و ضمن کاهش چشمگیر هزینه های جاری، رضایت شهروندان نیز را جلب کرده اند. این مسئول با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز واحداث پارک شیخ آباد و دیگر پروژه عمرانی که در منطقه اجرا شده است اشاره کرد و گفت: بهره برداری از پارک شیخ آباد برای عدالت محوری و استفاده شهروندان از فضا های فرهنگی ورفاهی ، طرح تکریم ارباب رجوع ورضایتمندی شهروندان از اولویت های کاری درمنطقه قراردارد. وارسته افزود: بازدیدهای میدانی برای آشنایی با مشکلات سطح منطقه وایجاد ارتباط مستمر باشهروندان بخشی ازاقدامات این منطقه برای خدمات رسانی مطلوب به مردم است.
مدیرمنطقه 2 شهرداری کرج گفت: با تلاش های صورت گرقته امیدواریم شاهد تحولی جدید در اجرای پروژه های خدماتی، عمرانی و فرهنگی در این منطقه باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود