15 مهر 1396
شماره خبر: 184967

ثبت پرونده های ملکی مناطق کرج در اتوماسیون شهرسازی ضرورت دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ثبت پرونده های ملکی مناطق کرج در اتوماسیون شهرسازی ضرورت دارد


معاونان شهرسازی و معماری مناطق شهرداری کرج طی برگزاری جلسه ای بر ارتقای اتوماسیون شهرسازی و عملکرد کیفی تر کارکنان این حوزه در راستای افزایش سلامت اداری و تسهیل خدمات به ارباب رجوع تاکید کردند و این مهم را در دستور کار قرار دادند.
معاونان شهرسازی و معماری مناطق شهرداری کرج طی برگزاری جلسه ای در دفتر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری این کلانشهر، با یکدیگر به گفتگو و تبادل نقطه نظرات پرداختند و به منظور ارتقای کیفی عملکرد حوزه شهرسازی اولویت هایی را در دستور کار خود قرار دادند. بر این اساس مقرر شد، معاونت های شهرسازی و معماری مناطق 10گانه شهرداری کرج، نظارت بیشتری را بر عملکرد پرسنل شاغل در این حوزه داشته باشند تا سلامت اداری و تسهیل ارائه خدمات در زمینه شهرسازی به حد مطلوب تری برسد. هماهنگی معاونان شهرسازی و معماری همچنین خدمات شهری مناطق شهرداری کرج برای برخورد با تخلفات ساختمانی و پیشگیری از این تخلفات، از دیگر محورهای این جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت. از دیگر موضوعات مورد بررسی این جلسه، راه اندازی و تکمیل اتوماسیون شهرسازی بود که معاونان شهرسازی و معماری مناطق، هوشمند سازی کلیه پرونده های ملکی باقیمانده را در اولویت کاری قرار دادند و خواستار آن شدند تا از ابتدای بهمن ماه سال جاری، هیچ پرونده ملکی به صورت فیزیکی در اختیار ماموران بازدید قرار نگیرد.
در راستای تحقق اتوماسیون و هوشمند سازی در شهرداری کرج نیز، مقرر شد همه اقدامات حوزه شهرسازی مناطق و مرکز از این پس به شکل اتوماسیون انجام شود و به هیچ عنوان تا پایان سال جاری گواهی های صادره به صورت دستی نباشد و تمامی خروجی ها هم در سیستم اتوماسیون ثبت شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود