12 آذر 1396
شماره خبر: 187833

راه اندازی میز خدمت در شهرداری منطقه 11

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی میز خدمت در شهرداری منطقه 11


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از راه اندازی میز خدمت در راستای چابک سازی سیستم مدیریت شهری، در این منطقه خبرداد و افزود: تحقق این مهم زمینه ساز تکریم بیش از پیش شهروندان و تسریع در امر خدمت رسانی است.
حسین شریف کاظمی ج، بیان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت شهروندان میز خدمت راه اندازی شده است. شریف کاظمی، راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین، تسهیل و تسریع در انجام امور، بالا بردن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه مردم را از مزایای راه اندازی میز خدمت دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود