کارشناسان فرآیند دفاتر تسهیل گری بافت های فرسوده را مدیریت کنند
سپیدارآنلاین: گروه شهری
شهردار کرج بر لزوم حضور کارشناسان در دفاتر تسهیل گری بافت فرسوده تاکید کرد.
دکتر اصغر نصیری شهردار کرج در چهاردهمین جلسه شورای برنامه ریزی که عصر امروز با حضور مهندس محمد کریم شفیعی قائم مقام شهردار کرج، دکتر مراد کردی معاون مالی اقتصادی و دیگر معاونین، مدیران عامل ومدیران مناطق برگزار شد به راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری کرج اشاره و عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع، سهولت انجام مکاتبات درون سازمانی، حذف کاغذ از سیستم مکاتبات، جلوگیری از موازی کاری احتمالی در پروسه ارسال و دریافت نامه از جمله مزایای سیستم اتوماسیون اداری است. شهردار کرج با اشاره به اینکه دفاتر تسهیل گری بافت فرسوده باید در همان بافت فرسوده تشکیل شود بر لزوم حضور کارشناسان، متخصصان در دفاتر تسهیل گری بافت فرسوده درمناطق و محلات تاکید کرد. وی با بیان اینکه راهاندازی این دفاتر و واگذاری آن به افراد حائز شرایط بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: اداره امور این دفاتر باید بهگونهای انجام شود تا شائبه اعمال نفوذ در آن به صفر برسد. دکتر نصیری با تاکید بر اینکه عمدهترين وظيفه دفاتر تسهیل گری بافت فرسوده و برقراري ارتباط با ساکنان بافتهاي فرسوده است، اظهار داشت: بهسازی و نوسازی بافت فرسوده مستلزم حضور و مشارکت مردم و ارتباط مستقیم با ساکنان است.