14 بهمن 1391
شماره خبر: 19685

ضرورت ضابطه مند کردن مدیریت مالی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت ضابطه مند کردن مدیریت مالی


سپیدارآنلاین: معاون اداری مالی شهرداری کرج عنوان کرد: ضابطه مند کردن مدیریت مالی از ضروری ترین رویکردهای مالی سازمان است.
مهرداد ترابیان گفت: ضابطه مند کردن مدیریت مالی در سازمان ها، نهادها و ارگان های خدمات رسان مردمی از مهمترین اولویت هایی است که تحت تاثیر آن اهداف سازمانی شکل و در جریان اجرایی شدن قرار می گیرد. وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از بروز چالش های مدیریت مالی در ساختارهای سازمانی عنوان کرد: کارکرد مسائل مالی در برنامه های سازمانی بگونه ای است که در صورد دچار شدن به بحران، کارآمدی سازمان و فعالیت های مربوط به آن را زیر سوال می برد. این مسئول با اشاره به اینکه، ساختارهای مدیریتی در کلانشهر های کشور برای پیشبرد امور نیاز به تعریف منابع مالی معتبر و پایدار دارند، اظهارداشت: این موضوع خاص شهرها و کلانشهر های در حال توسعه است.
ترابیان، منابع درآمدی پایدار را از ارکان لازم و مهم در ساختار مدیریت شهری خواند و افزود: مدیریت شهری با توجه به نوع وظایف و فعالیت های تعریف شده و با توجه به اینکه، قسمت اعظمی از توسعه و عمران شهری را عهده دار است، نیاز به داشتن منابع درآمدی پایدار دارد. این مسئول، وابستگی به درآمدهای ناپایدار را عاملی مهم در بروز چالش های نظام مالی ذکر و بیان کرد: رفع این معضل نیازمند مدیریت مالی با بینش عمیق و نگاه آسیب ‌شناسانه به وضعیت درآمدهای شهرداری به عنوان یک اصلاح ساختاری در نظام مالی شهر است.
برنامه های جامع نظام

ميهمان
پاسخ 3/06/1397 - 08:15 عبدالله رسولی

با سلام خدمت مدیر مالی با توجه به اینکه درسال جاری تا برج ۵هیچ گونه تهاتر با شهرداری کرج  انجام نشد درهمین مدت کوتاه قیمت ملک در حدود ۱۰۰ درصد  افزایش یافته است که با بده کار شهرداری کرج انجام نشد و توان  خرید تهاتری  پایین آمده و خسارات جباران   ناپذیری به آنها وارد شده  این خسارات وارده را چه کسی جبران میکند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود